עבודת סמינריון אקדמית הבוחנת את רמת ההשפעה של צבע ודמויות ע"ג אריזת המוצר על צריכת ילדים.
העבודה הנוכחית בחנה את רמת ההשפעה של צבע ודמויות ע"ג אריזת המוצר על צריכת ילדים.
חשיבותה של העבודה נובעת מכך מהעובדה כי השוק התחרותי והשינוי המתמיד בציפיות ובתביעות הצרכנים, מחייב יצירת עיצוב ייחודי היא חיונית לחברות. אולם, עיצוב מוצר איננו קל ועל הארגון לעשות שימוש באלמנטים שונים לשם עיצוב מוצר באופן אפקטיבי כגון עיצוב הכולל צבע מתאים, יצירת אווירה מתאימה, גרפיקה נכונה ועוד. כמו כן, מדובר בשוק צרכנים ייחודי, אוכלוסיית הילדים ולכן מעניין לבחון כיצד האלמנטים צבע ודמויות ע"ג אריזת המוצר משפיעים על צריכתם?
הבדיקה תיערך באמצעות סקירת ספרות מקצועית אשר תעסוק בפרסום המכוון לילדים, עיצוב המוצר והשפעת אלמנטים על צריכתו בקרב ילדים. אלמנטים אלו כוללים צבע, אריזה,דמויות, מוזיקה ועוד.
מבוא
פרסום מכוון לילדים
עיצוב המוצר
השפעת המוסיקה, הצבע והגרפיקה על התנהגות הקנייה
ההשפעה של צבע ודמויות ע"ג אריזת המוצר על צריכת ילדים
סיכום
ביבליוגרפיה