עבודה קצרה אודות רפורמה בחינוך טכנולוגי באונטריו(קנדה).
מערכת החינוך הציבורי במחוז אונטריו היא הגדולה בקנדה ומשרתת כשליש מאוכלוסיית המדינה. מאמר זה מתאר את התפתחות החינוך הטכנולוגי במחוז זה וגורמיו.
הקנית מיומנויות טכניות מקצועיות – תכנון וייצור מוצרים
ידע בתהליכי עיבוד וייצור – זיהוי הצרכים האנושיים בהם ניתן לממש פתרונות טכנולוגיים, הערכה וזיהוי הפוטנציאל שלהם, הן מבחינה החברה והן מבחינת הסביבה.
מסלולי למידה – ההגדרה "חינוך טכנולוגי" מתייחסת לחלק בתוכנית הלימוד הנוגע להקניית יכולות טכנולוגיות לתלמידים.
פיקוח – משרד החינוך הקנדי מפקח על הלימודים הטכנולוגיים עד כיתה י"ג.
-רקע כללי
-האבחנה בין חינוך מדעי תיאורטי לחינוך מדעי (טכנולוגי) מעשי
-התפתחות החינוך הטכנולוגי בקנדה (טרום רפורמה)
-הצורך ברפורמה
-המלצות – ביקורת מצב ישן
-מטרות החינוך הטכנולוגי
-הרפורמה – מצב חדש
השגת יעדי הרפורמה על פי מודל הניהול הציבורי החדש
חינוך טכנולוגי בעידן של טכנולוגיה משתנה (האם החינוך הטכנולוגי עומד בקצב ההתפתחות של הטכנולוגיה מחוץ למערכת החינוך?)
ביבליוגרפיה