מטרתה של העבודה הנוכחית היא לבחון את חווית השירות בבנק.
כיום, ארגוני השירות נדרשות לספק איכות שירות גבוהה בכדי להישאר תחרותיים. התחרותיות בקרב ארגוני השירות תלויה במוכר, בסביבה הפיזית ובמיקום החנות.
מטרתה של העבודה הנוכחית הייתה לבחון את חווית השירות בבנק ….
לצורך בדיקת הנושא הנדון, תחילה הצגתי את אופי השירות בבנק … וסיווגי באמצעות מספר מודלים מתחום השירות. בהמשך הוצגה סקירה בחוויית השירות ובאיכות השירות בקרב ארגוני שירות, בפיתוח מערכות יחסים בין העובד ללקוח ובהשלכות של מערכת היחסים על חווית השירות ונאמנות הלקוח..
בדיקת ההיבטים השירותים בבנק … הנדון העלו כי הנהלת בנק … ועובדיה פועלים רבות למען סיפוק חווית שירות באמצעות אדיבות, שירות מנומס ואיכותי וסביבה פיזית נעימה ומזמינה . לבסוף הועלו מספר המלצות לשדרוג השירות והטיפול הניתנים בבנק ….
תקציר מנהלים
1. מבוא
2. סקירת ספרות
3. המלצות
4. סיכום
5. ביבליוגרפיה