העבודה הנוכחית תעסוק בתנודתיות בביקוש שירותים בחברה.
חברת … מיפוי והנדסה בע"מ עוסקת במתן פתרונות גאוגרפיים. החברה הוקמה ב-1991 ועובדת מול לקוחות רבים כגון: משרד השיכון, מע"צ, רכבת ישראל, משרד הביטחון כולל הוצאה לאור משהב"ט, מנהל מקרקעי ישראל, חברת החשמל לישראל, סלקום, מקורות עיריות, רשויות מקומיות ועוד.
במסגרת עבודה זו נבחנה תנודתיות בביקוש שירותים בחברת ….
הספרות השיווקית טוענת כי ישנה חשיבות גדולה בשיפור בלתי פוסק של איכות שירות המופנה ללקוחות קיימים תוך התאמה לצרכים המשתנים של הלקוח, כאשר קיימת תנודתיות בביקוש לשירותים הנקבעת על ידי מחיר, תדירות הקנייה, העדפת הלקוח, תכנון שירותי החברה ועוד.
הצורך של חברות נותנות שירות ליצור ערך חברה על ידי מתן שירות מבוקש בהתאם לתנודתיות הביקוש המשתנה, מצריכה כלים ושיטות לפיתוח השירות. כלומר, יש לפתח את יסודות השירות תהליך השירות על מנת לעצב שירות בהתאם לבקשת הלקוח.
כמו כן, על מנת לעמוד בתנודות הביקוש לשירות על הארגון לספק מוצרים חדשניים ואכן, הספרות מלמדת כי חדשנות מהווה משתנה חשוב מעין כמוה בהעלאת ערך החברה ובעמידה שלה בפני הדרישות המשתנות של הלקוח, לפיכך הומלץ לחברת … להציג מפעם לפעם חידושים ולפתח מוצרים חדשים.
מבוא
סקירת ספרות
אפיון תהליכי השירות ומפת השירות בחץ הצפון
חדשנות
סיכום והמלצות
ביבליוגרפיה