תחום פעילות: עיקר הפעילות וההתמחות של המסעדה היא כמובן האוכל (בשרים ודגים ) .במסעדה יהיה תפריט רחב וכשר של בשרים ,דגים, מגוון סלטים ובנוסף קומבינציות אשר יתאימו בעיקר לאנשים המגיעים בקבוצות למופעים ורוצות לשבת ביחד בשולחן גדול. תפריט זה יתאים לכל כיס ובנוסף בשל הייחוד של המסעדה שלנו שהיא משלבת גם תרבות ומוסיקה היא תיתן דגש גדול מאוד על סוג המופעים\אומנים\מוסיקה וגם מערכת ההגברה אשר יהיו במסעדה.
מטרתה של התכנית העסקית הנוכחית היא לבדוק כדאיות לגבי פתיחת מסעדה המשלבת מוסיקה ומופעים באזור הצפון .
באזור כמה מתחרים כמו מאמא חלסה, הטחנה, בורהאוס הגולן, תל-אביבה. סקר השוק העלה כי רבים מעדיפים לשבת בתוך המסעדה, חושבים ששילוב מוזיקה ואוכל הוא רעיון מצויין, רואים באפשרות להזמין אוכל בברים כאפשרות חיובית, רואים את השילוב של שתייה חריפה כמשהו הכרחי וכי הגורמים המאפיינים בבחירת ביקור במסעדה לפי סדר חשיבות הם חשיבות השירות, איכות חומרי הגלם, חשיבות מגוון תפריט, חשיבות נגישות הגעה, חשיבות המחיר, חשיבות המיקום במסעדה וחשיבות רמת הקינוחים.
ניתוח s.w.o.t העלה כי המיקום מהווה חוזקה עיקרית, החולשה היא חוסר ניסיון, ההזדמנויות: אזור תיירותי, השקעה ממשלתית בכבישים ובתחבורה והיות המסעדה מקום בילוי. איומים הם תחרות, סכנת סגירה ועונתיות.
על פי מודל חמשת הכוחות של פורטר האטרקטיביות של ענף די גבוהה .
4 פרמטרים מעידים על אטרקטיביות די גבוהה מכיוון שאפילו שקיימים מקומות הדומים לנו בדברים מסוימים
האסטרטגיה העסקית היא אסטרטגיה של שיווק ויח"צ
הביקוש למסעדות אשר משלבות בתוכם מוסיקה הולך וגובר במיוחד באזור המרכז וירושלים ואנו רוצים להביא את תרבות הבילוי הזו לאזורינו מתוך אהבתינו למוסיקה ופנאי ואם אפשר לשלב בתוך זה אוכל אז זה יהיה שילוב מנצח .
המטרה היא לפתוח מסעדה כזו בצפון ההולך ומתפתח הן מבחינת כמות תושבים והן מבחינת פיתוח בתחומי התרבות והפנאי. בתכנית זו אנו נבחנת השאלה האם כדאי לפתוח את המסעדה והיכן כדאי לפתוח אותה בכדי שנוכל להרוויח גם את תושבי הצפון וגם את כמות המטיילים הגדולה שעוברת ביום-יום באזור הצפון ושאלת המחקר : היא לבדוק האם מסעדה כזו תהיה רווחית באזור זה והאם תוכל לעבוד על בסיס יומי 24/6 תוך לו"ז קבוע עם ליינים שונים לקהל הרחב אשר יתקיימו במסעדה.
• תמצית/תקציר מנהלים
• רקע
• ניתוח שוק
• תחום פעילות
• מיקום וסוג אוכלוסייה
• מבנה השוק
• מאפייני קניה
• מתחרים
• סקר שוק
• מאפייני החברה
• ניתוח s.w.o.t
• מודל חמשת הכוחות של פורטר
• אסטרטגיה עסקית
• תיאור בית העסק ,ייעוד חזון ומטרות
• תכנית תפעולית
• תכנית פיננסית
• תכנית שיווקית