מכשיר אינהלציה הוא מכשיר רפואי המשמש להעברת תרופות לריאות באמצעות עבודת הנשימה של האדם. המכשיר מאפשר העברת התרופות לריאות וספיגתן, מה שמספק יכולת טיפול רפואי ממוקד לאזור ספציפי זה של הגוף, כמו גם הפחתה בתופעות הלוואי של תרופות דרך הפה.
המכשיר המוצע, הוא מכשיר אינהלציה המעוצב בצורה חיות שונות כמו פיל, דובון וכדומה. חיות החביבות על ילדים ובאופן זה הופכות את המכשיר לפחות מאיים.
ישנם מגוון רחב של מכשירים, והם משמשים בדרך כלל לטיפול במצבים רפואיים רבים כאשר אסטמה ומחלת ריאות חסימתית כרונית (COPD) הם מהבולטים ביותר. הרעיון להעביר ישירות תרופות לריאות התבסס על תרופות מסורתיות קדומות שכללו שימוש באדים ארומטיים ורפואיים.
מכשירי האינהלציה הפכו לפופולאריים בשנים האחרונות ומהווים ציוד חשוב עבוד הורים לילדים: "על פי הערכות, כשליש מכל הילדים עד גיל שלוש יחוו לפחות אירוע אחד של צפצופים ושיעול, אשר אינהלציה יכולה להקל עליו.
המכשיר במעוצב כחיה חביבה יאפשר לילדים לקבל את הטיפול הדרוש להם ללא חרדה ויגרום לשיתוף פעולה מוגבר מצד הילדים.
המוצר הנוכחי עונה על צרכים של הורים צעירים העשויים להסתייע במוצר לצורך פתרון ועזרה לילדיהם המתקשים בנשימה, עונה על הצורך של אימהות ואבות אשר יכולים להסתייע במוצר לצורך שיפור איכות חיי התינוק/ילד.
המגמות והשינויים החברתיים, הבריאותיים והכלכליים אשר נמצאים מאחורי מוצר זה הם:
- סיוע להורים בטיפול מונע.
- התייחסות לבריאות התינוק ושיפור איכות חייהם.
- קידום מוצר בעל יתרונות כלכליים כמו חיסכון בזמן ובכסף.
הצרכים עליהן עונה המוצר- אנימולציה:
- המוצר ישפר את איכות החיים של הורים ותינוקות.
- עונה על צורך של אימהות שרוצות את הטוב ביותר עבור התינוק שלהן.
- המכשיר מתאים לילדים ופעוטות.
- המכשיר מאפשר שימוש נכון ויעיל עבור הילדים.
מדובר במוצר שמשנה את התנהלות ומקל על הורים המתמודדים עם בעיות נשימה של ילדיהם. מכאן שאין מוצע כאן מוצר בסיסי אלא מוצר הכרחי, משנה חיים בעידן הנוכחי. המסר המרכזי הוא שהחברה מספקת מכשור יעיל, חדשני, נוח ואיכותי. הדגש הוא על ידידויות והתאמה לילד/תינוק. מדובר במוצר אשר יסייע רבות להורים צעירם ומודאגים לנוכח מצבם הבריאותי של ילדיהם. החשיבה על היוזמה היוותה מענה לצורך הקיים בקרב הורים צעירים.
1. תיאור המוצר והשוק אליו מכוונים
א. תיאור המוצר
ב. הצגת הרעיון העסקי
ג. ניתוח השוק ומתחרים
2. הערכת פוטנציאל שוק
3. מתחרים
4. אסטרטגיה שיווקית
4.1 שווקי מטרה
4.2 שיווק
5. ניהול ארגון, ייצור והפעלה
5.1 עלות יחידת מוצר
5.2 משכורות (הנהלה וכלליות)
5.3 ניתוח מאפייני חברי הקבוצה כיזמים
5.4 מהן תכונותיך על פי מודל אדיגס
5.5 מבנה ארגוני
6. מימון/ פיננסי
6.1 צרכי ההשקעות ומקורות המימון, החזר ההשקעה
6.2 תחזיות של מכירות
6.3 עלויות ההשקעה
6.4 נקודת איזון
ביבליוגרפיה