הצורך במדפסת יעילה מצוי בכל עסק, משרד או בית. מדובר בצורך עסקי, לימודי, אישי או אחר. מצלמה זעירה, קלה לשימוש וזמינה בכל מקום, עונה על הצרכים הללו. אחת המגבלות של מדפסות מסורתיות היא שהן יכולות להדפיס רק על נייר.
העבודה הנוכחית הינה תכנית שיווקית למדפסת ניידת PrinCube
חברת לנובו משיקה בישראל את המדפסת PrinCube – זוהי מדפסת צבעים סלולרית הקטנה בעולם, המדפסת בגודל כף יד ומשקלה קטן. המדפסת מאפשרת הדפסת צבע בכל מקום ובכל זמן ובכל משטח על ידי שלושה שלבים. המדפסת פרודוקטיביות וחדשנית בשל גודלה המצומצם (מדפסת בגודל כף היד היא המדפסת הצבעונית הניידת הקטנה ביותר עד בה), זמינותה והעובדה כי מדובר גם במדפסת צבעונית.
יתרונות: השוק הטכנולוגי הישראלי מתאפיין בחידושים טכנולוגיים מתמידים ובפתרונות דיגיטליים וכי מדפסת צבעים סלולרית קטנה מהווה פתרון בשל איכות גבוהה, עלויות הדפסה משתלמות ושוות לכל כיס, מהירות הדפסה גבוהה, זמינות גבוה (הדפסה בכל מקום), פרודוקטיביות, מחסנית הדיו מחזיקה זמן רב כדי להדפיס יותר מ- 415 עמודים בגודל A4.
-אסטרטגיית מיצוב – בריחה מהמרחב – הוספה לשוק מוצר בעל תכונות חדשניות והוספת מימדים חדשים ( מדפסת קטנה, נגישה, מהירה).
-החברה שואפת לפתח מוצר חדש עבור שווקיה הנוכחיים, ע"י פיתוח מוצר עדכני, איכותי, תוך שימוש בטכנולוגיות חדשות. החברה שאפה לשפר וליעל את הקיים באמצעות שימוש בטכנולוגיות חדשות המיועדות לייעל ולשפר תהליכים.
-פיתוח מוצר ייחודי ומתקדם, שנועדו לסייע בידי הלקוח והחברה – שיווק אורח החיים מועדף על הצרכנים והדרך הפשוטה בה הם מעדיפים להתנהל.
1. הצורך
1.1 זיהוי הצורך
1.2 תיאור המוצר החדשני
1.3 יתרונות וחסרונות
1.4 החברה המשווקת
1.5 הסקטור והענף בו פועלת החברה
2. אסטרטגית השיווק
2.1 הגישה השיווקית
2.2 קהל המטרה
2.3 פילוח
2.4 אסטרטגיית מיצוב המוצר ומשתני בידול
3. חקר שוק
4. רמת מעורבות הצרכן ומידת הבידול- מודל ASSAEL
5. שתי חלופות לאסטרטגיית צמיחה – מודל אנסוף
6. אתגרים שיווקיים
7. רשימת מקורות