בעידן של תחרות הולכת ומחריפה, מפרסמים בונים פרסומות בשימת לב לכך שעליהן לבלוט בכל דרך אפשרית כדי שהנמען ינצור אותן בזיכרונו. על כן, הפרסומת כיום מורכבת ומתוחכמת יותר מבעבר, והיא מתאימה את עצמה לעולם התרבותי המשתנה של קהל היעד.
העבודה הנוכחית עוסקת ייצוג ילדים בפרסומות טלוויזיה בישראל.
הפרסומת נהייתה חדשנית, פורצת דרך, שוברת נורמות, ערה לשינויים החלים סביבה וממצה את הפוטנציאל המסחרי הגלום בה עד תום". בפרסומות ישנן ניסיונות לפנות אל הערכים החיוביים הנתפסים בקבוצת המטרה, או בחברת המטרה. אם הפרסומת מנותקת מקבוצת המטרה היא יכולה להרחיק קבוצה זו, משום שהלקוחות לא יוכלו להזדהות יותר עם המוצר. לכן, פרסום לעיתים קרובות נועד כדי להדגיש את הערכים שבחברה זו
דימויים/ייצוגים שאנו רואים בפרסומות בכל יום מתחברים אלינו ומשקפים את האופן שבו אנו רואים את העולם סביבנו, מה שאנו מאמינים שהוא בעל ערך וכיצד אנו רואים את עצמנו כחלק מאותו עולם. לכן, חשוב ללמוד פרסום ולהיות מודעים יותר לייצוגים המוצעים לנו
מחקר זה מורכב של משני חלקים עיקריים:
הפרק הראשון מתמקד ברקע התיאורטי של מחקר זה: גישת התקשורת כתרבות, הגדות ומאפיינים, תיאור קצר של פרסום, מחקרים קודמים על ילדים וצרכנות וילדים בפרסומות ומעמד הילד בעבר וכיום.
פרק שני מציג את מתמקד בשאלת המחקר, בשיטה המתודולוגית המיושמת במחקר זה וניתוח הפרסומות.
מבוא
פרק א' – גישת התקשורת כתרבות
פרק ב' – תופעת הילדות
פרק ג' – ילדים בתקשורת
פרק ד' - מתודולוגיה
פרק ה' - ניתוח והצגת הממצאים
פרק ו' - דיון ומסקנות
ביבליוגרפיה