הטלפון שלנו: 04-6959690
האימייל שלנו: info@academit.co.il
אקדמית אקדמית
  • דף הבית
  • עבודה לדוגמה
  • שאלות ותשובות
  • שירותים אקדמיים
  • סל קניות
  • צור קשר
  • 0 פריטים₪0.00
  • דף הבית
  • עבודה לדוגמה
  • שאלות ותשובות
  • שירותים אקדמיים
  • סל קניות
  • צור קשר
אקדמית
  • דף הבית
  • עבודה לדוגמה
  • שאלות ותשובות
  • שירותים אקדמיים
  • סל קניות
  • צור קשר
  • דף הבית
  • עבודה לדוגמה
  • שאלות ותשובות
  • שירותים אקדמיים
  • סל קניות
  • צור קשר
השינוי הפדגוגי בביה"ס הנדיב והשפעתו על אקלים בית ספרי ומוטיבציה ללמידה לתפיסת המורים (מק"ט : 2021-083)

מערכת החינוך כיום מצויה בעידן בו עליה להתמודד עם אתגרים חברתיים, חינוכיים, טכנולוגיים ועוד. מצב זה מעמיד את מערכת בפני הצורך לחדש ולשנות את דרכי הלמידה וההוראה. לאור התהליכים המתחוללים במערכת החינוך ומחוצה לה, הארגון המסורתי של ביה"ס אינו הולם עוד את החברה הפוסט מודרנית, מבחינה חינוכית, חברתית ורגשית.

שאלת המחקר תבחן כיצד השינוי הפדגוגי בביה"ס הנדיב משפיע על אקלים בית ספרי ומוטיבציה ללמידה לתפיסת המורים?     

לטענת יחיאלי מתוך המאמר "מהי למידה משמעותית, האם הוראה פרונטאלית יכולה להיות משמעותית"? עולה כי הנושאים הנלמדים נקבעים עפ"י תכנית הלימודים וללומדים אין כל השפעה עליהם. ממחקרים שנעשו בשנים האחרונות ומדיווחי תלמידים עולה שהשיטה הנהוגה לא תמיד יעילה ואף נתפסת כמשעממת, מגבילה יצירתיות, מכנית, מדכאת סקרנות, לא מתאימה לעולם הדינמי והטכנולוגי המאפיין את תקופתנו,  והחשוב מכל לא מכינה את תלמידים לאתגרים המצפים להם בבגרותם.  בצד הגישה המסורתית, התפתחו בשנים האחרונות תכניות לימוד והוראה שונות במטרה להביא לשינוי שיגרום ללמידה יעילה ומשמעותית, ומתוך רצון להתאים את הלמידה וההוראה למאה ה- 21 ע"י פיתוח סקרנות, עניין והנעה להצלחה. התלמיד מעורר שאלות, מאתר מקורות מידע, מעבד מידע ויוצר ידע חדש הרלוונטי לעולמו האישי ולחיים בעידן הטכנולוגי.

בדיקת השערת המחקר תיערך בהתאם לחלוקת הפרקים הבאים:

  • רקע תיאורי והיסטורי-  דיון ברפורמות ושינויים במערכת החינוך: שינויי פדגוגי במערך החינוכי, הובלת שינוי פדגוגי בבית הספר, אקלים בית-ספרי, עיצוב סביבת למידה, והשלכות מוטיבציה בקרב תלמידים על התחום החברתי והלימוד.
  • רקע תיאורטי והיסטורי – הרפורמה בבית ספר הנדיב: הצגת חזון בית הספר- אני מאמין, הרקע לרפורמה, תיאור5 הרפורמה, עקרונות פדגוגים, פעילות במרחבי למידה, מיומנויות המוקנות לתלמידים, מהלכי הרפורמה, גישת הרפורמה- למידה מבוססת פרויקטים והקשיים שמלווים את הרפורמה.
  • מטרת הרפורמה, מתודולוגיה, ממצאים ודיון- החלק המחקרי לעבודה הנוכחית, הכולל ניתוח ראיונות אנשי צוות והורים המעורבים בפרויקט, ניתוח עמדותיהם בהקשר לרפורמה ולשאלת המחקר.
  • סיכום- הצגת נקודות עיקריות העולות מהממצאים, המלצות ומגבלות.
תוכן עניינים

א. מבוא
ב. רקע תיאורי והיסטורי- רפורמות ושינויים במערכת החינוך
ב.1 שינויי פדגוגי במערך החינוכי
ב.2 הובלת שינוי פדגוגי בבית הספר
ב.3 אקלים בית-ספרי
ב.4 למידה שיתופית
ב.5 מעורבות הורים
ב.6 עיצוב סביבת למידה
ב.7 מוטיבציה בקרב תלמידים
ג. רקע תיאורטי והיסטורי – הרפורמה בבית ספר הנדיב
ג.1 חזון בית הספר
ג.2 הרקע לרפורמה
ג.3 הרפורמה
ג.4 עקרונות פדגוגים
ג.5 פעילות במרחבי למידה
ג.6 מיומנויות המוקנות לתלמידים.
ג.7 מהלכי הרפורמה
ג.8 גישת הרפורמה- למידה מבוססת פרויקטים
ג.9 הקשיים שמלווים את הרפורמה
ד. מטרת הרפורמה
ה. מתודולוגיה
ה.1 שיטת המחקר
ה.2 אוכלוסיית המחקר
ה.3 כלי המחקר
ה.4 אתיקה
ו. ממצאים ודיון
ז. סיכום
ח. ביבליוגרפיה
ט. ראיונות

השינוי הפדגוגי בביה"ס הנדיב והשפעתו על אקלים בית ספרי ומוטיבציה ללמידה לתפיסת המורים
מק"ט
2021-083
תיאור
סמינריון איכותני
מספר עמודים
39
מספר מילים
13145
מספר מקורות בעברית
22
מספר מקורות באנגלית
23
מחיר (כולל מע"מ)
₪168.35₪259
לצפיה בסמינריון לדוגמה לחץ כאן
מחיר העבודה
₪259
₪168.35
רשימת מקצועות
  • אמנות
    • א. סמינריונים באמנות
    • ב. סקירות ספרות באמנות
    • ג. תולדות האמנות
  • אנתרופולוגיה
    • א. סמינריונים באנתרופולוגיה
    • ב. סקירות ספרות באנתרופולוגיה
  • ארכיאולוגיה
    • א. סמינריונים בארכאולוגיה
    • ב. סקירות ספרות בארכאולוגיה
  • ביולוגיה
    • א. סמינריונים בביולוגיה
    • ב. סקירות ספרות בביולוגיה
  • בריאות
    • א. סמינריונים בבריאות
    • ב. סקירות ספרות בבריאות
    • ג. הפרעות
    • ד. לקויות
    • ה. התמכרויות
    • ו. מחלות
    • ז. סיעוד
  • היסטוריה
    • א. סמינריונים בהיסטוריה
    • ב. סקירות ספרות בהיסטוריה
    • ג. יהדות
    • ד. ישראל
    • ה. ציונות
    • ו. אירופה
    • ז. מזרח תיכון
    • ח. ארצות הברית
    • ט. שואה
    • י. איסלאם
    • יא. אסיה
  • חינוך
    • א. סמינריונים בחינוך
    • ב. סקירות ספרות בחינוך
    • ג. פסיכולוגיה בחינוך
    • ד. שיטות חינוך
    • ה. הוראה
    • ו. חינוך מיוחד
    • ז. הגיל הרך
    • ח. השכלה גבוהה
    • ט. בלתי פורמלי
    • י. חינוך גופני
    • יא. חינוך דמוקרטי
    • יב. חינוך ממלכתי דתי ציוני חרדי
  • כלכלה
    • א. סמינריונים בכלכלה
    • ב. סקירות ספרות בכלכלה
    • ג. שוק ההון
    • ד. עבודה
    • ה. כלכלת ישראל
    • ו. ציבורית
    • ז. סקירות ספרות בכלכלת ישראל
    • ח. כלכלה בינלאומית
    • ט. דיור ונדל"ן
  • כללי
  • מדעי המדינה
    • א. סמינריונים במדעי המדינה
    • ב. סקירות ספרות במדעי המדינה
    • ג. ממשל צבא ופוליטיקה
    • ד. מדינת ישראל
    • ה. דת ולאום
    • ו. סקירות ספרות במדינת ישראל
    • ח. מדינות בעולם
    • ט. יחסים בין לאומיים
    • י. מיעוטים
    • יא. מלחמות
    • יב. המזרח תיכון
    • יג. מדיניות ציבורית
    • יד. מזרח תיכון
    • יז. אפריקה
    • יח. טרור
    • יט. איראן
  • מדעי הסביבה
    • א. סמינריונים במדעי הסביבה
    • ב. סקירות ספרות במדעי הסביבה
  • מנהל עסקים
    • א. סמינריונים במנהל עסקים
    • ב. סקירות ספרות במנהל עסקים
    • ג. אסטרטגיה עסקית
    • ד. ניהול כללי
    • ה. ניהול משאבי אנוש
    • ו. ניהול השיווק
    • ז. יחסי עבודה
    • ח. ניהול הפרסום
    • ט. תעסוקתית
    • י. מוסר ועסקים
    • יא. ניהול בינלאומי
    • יב. יזמות
    • יג. קריירה
    • יד. מערכות מידע
  • מקרא
    • א. סמינריונים במקרא
    • ב. סקירות ספרות במקרא
  • משאבי אנוש
    • א. סמינריונים במשאבי אנוש
    • ב. סקירות ספרות במשאבי אנוש
    • ג. שביעות רצון
    • ד. סגנונות ניהול/מנהיגות
    • ה. מוטיבציה/הנעת עובדים
    • ו. כוונות עזיבה
    • ז. ביצועי עובדים
    • ח. אקלים/תרבות ארגונית
    • ט. מחויבות ארגונית
    • י. לחץ ושחיקה
    • יא. התנגדות לשינוי
    • יא. תגמול
    • יב. קונפליקט בית עבודה
    • יג. שיתוף בקבלת החלטות
    • יד. אי בטחון תעסוקתי
    • יז. זהות/הזדהות ארגונית
    • יח. חוללות עצמית
  • משפטים
    • א. סמינריונים במשפטים
    • ב. סקירות ספרות במשפטים
    • ג. חוקתי
    • ד. עבודה
    • ה. עונשין
    • ו. משפט בינלאומי
    • ז. קניין
    • ח. חברות
    • ט. דיני חוזים
    • י. מכרזים
  • סוציולוגיה
    • א. סמינריונים בסוציולוגיה
    • ב. סקירות ספרות בסוציולוגיה
    • ג. כללית
    • ד. מגדר
    • ה. חינוכית
    • ו. זוגיות ומשפחה
    • ז. ארגונית
    • ח. דתיות
    • ט. טיפולי
    • י. עוני
  • ספורט
    • א. סמינריונים בספורט
    • ב. סקירות ספרות בספורט
  • סקירות ספרות
    • א. אמנות
    • ב. היסטוריה
    • ג. חינוך
    • ד. כלכלה
    • ה. מדעי המדינה
    • ו. מדעי הסביבה
    • ז. מנהל עסקים
    • ח. משאבי אנוש
    • ט. משפטים
    • י. סוציולוגיה
    • יא. פסיכולוגיה
    • יב. קולנוע
    • יג. תקשורת
    • יד. תרבות
    • יז. מקרא
    • יח. בריאות
  • ערביי ישראל/מגזר ערבי
    • א. סמינריונים בערביי ישראל
    • ב. סקירות ספרות בערביי ישראל
    • ג. חברה וקהילה
    • ד. חינוך והשכלה
    • ה. זוגיות ומשפחה
    • ו. תעסוקה
    • ז. סמינריונים בסכסוך ערבי ישראלי
    • ח. סקירות ספרות בסכסוך ערבי ישראלי
    • ט. ממשל ופוליטיקה
    • י. תקשורת
  • פילוסופיה
    • א. סמינריונים בפילוסופיה
  • פסיכולוגיה
    • א. סמינריונים בפסיכולוגיה
    • ב. סקירות ספרות בפסיכולוגיה
    • ג. חברתית
    • ד. חינוכית
    • ה. אישיות
    • ו. תעסוקתית
    • ז. קלינית
    • ח. בינתרבותית
    • ט. ארגונית
    • י. פיננסית
  • פרסום
    • א. סמינריונים בפרסום
    • ב. סקירות ספרות בפרסום
  • קרימינולוגיה
    • א. סמינריונים בקרימינולוגיה
    • ב. סקירות ספרות בקרימינולוגיה
  • שאלונים
    • א. משאבי אנוש
    • ב. ניהול השיווק
    • ג. שירות לקוחות
    • ד. חינוך
  • שוק ההון
    • א. סמינריונים בשוק ההון
    • ב. סקירות ספרות בשוק ההון
  • שיווק
    • א. סמינריונים בשיווק
    • ב. סקירות ספרות בשיווק
  • שירות לקוחות
    • א. סמינריונים בשירות לקוחות
    • ב. סקירות ספרות בשירות לקוחות
    • ג. כוונות רכישה/קניה
    • ד. איכות השירות
    • ה. שביעות רצון מהשירות/מוצר
    • ו. תפיסת מחיר
    • ז. נאמנות/נטישת לקוחות
    • ח. נכסיות מותג
  • תקשורת
    • א. סמינריונים בתקשורת
    • ב. סקירות ספרות בתקשורת
    • ג. תקשורת אלקטרונית
    • ד. תקשורת המונים
    • ה. עיתונות
    • ו. רשתות חברתיות
  • תרבות
    • א. סמינריונים בתרבות
    • ב. סקירות ספרות בתרבות
    • ג. תרבות ופנאי
    • ד. ספרות
    • ה. קולנוע
    • ו. מוזיקה ושירה
    • ז. מחול
צור קשר

אקדמית באינטרנט – מאגר עבודות סמינריוניות ואקדמאיות מוכנות. אקדמית מציעה לכם הנחייה בכתיבת עבודת סמינריון לתואר ראשון ותואר שני, כתיבת הצעות מחקר, עיבודים סטטיסטיים, תרגום, הכנה של פרוייקטים לדוקטורט ועוד…

  • דף הבית
  • עבודה לדוגמה
  • תקנון
  • שאלות ותשובות
  • שירותים אקדמיים
  • צור קשר
  • סליקת כרטיסי אשראי
פיתוח ובניית אתרי וורדפרס – הוסט סנטר
כל הזכויות שמורות © 2020 אקדמית.
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס