נותני שירותים ביקשו באופן טבעי לייצר רווחים ממוצריהם. בהתחשב במיליוני המשתמשים שלהם ובמיליארדי הצפיות בדפים, פרסום מקוון הוא תחום בו נעשה מאמץ רב. גופים מסחריים מצאו כי שימוש ברשתות חברתיות מוביל לקידום המותגים שלהם.
מחקר זה בוחן כיצד מתקני סטודיו לריקוד עשויים להפיק תועלת מפרסום ברשתות החברתיות.
מעל 5 שנים תופעת הרשתות החברתיות המקוונות המשיכה לצמוח באופן אקספוננציאלי. מספר הולך וגדל של אנשים מבקרים בפלטפורמות הרשתות החברתיות השונות כחלק אינטגראלי משגרת יומם. המדיה החברתית מוגדרת כשיטת תקשורת מבוססת טכנולוגיה. המדיה החברתית פופולרית ונחשבת כמנגנון המועדף על הדורות הצעירים לתוכן, עיצוב ושיח תוכן. ההגדרה של "מדיה חברתית" יכולה להיות תלויה בהקשר זה, אך באופן כללי, "המדיה החברתית היא קיצור של מגוון של כלים מקוונים המיועדים וממוקדים באינטראקציה חברתית. פייסבוק היא אתר האינטרנט הפופולרי ביותר בארצות הברית ,ישנם למעלה ממיליארד משתמשי פייסבוק ברחבי העולם.
מטרת העבודה הנוכחית הינה לבחון את השימוש שעושים מתקני סטודיו לריקוד ברשתות חברתיות. סוגיה זו מעניינת לנוכח העלייה בפרסום סרטוני ריקודים ברשתות החברתיות ככלי פרסומי. מעניין לבחון את ההשלכות לכך והאם מדובר בתוצאות אפקטיביות. כלומר, המדיה החברתית, עם היישומים והפופולריות ההולכת וגדלה שלה, היא אסטרטגיה משמעותית לחברות להגברת מעורבות הצרכן והמודעות למותג ולכן נכון לבחון את התגובה של הצרכן לפרסום בפעילויות המדיה החברתית שלהם כדרך להעלאת הערכת המותג ורכישתו.
המחקר הינו משולב כמותי ואיכותי. הכולל ניתוח עמודי פייסבוק של 3 סטודיו לריקוד. הפרסומים הם על בסיס יום יומי.
המחקר יבחן את הסרטונים ברשת החברתית של כל סטודיו.
יחידת הניתוח הייתה 15 סרטונים מהשנים האחרונות. מכל עמוד פייסבוק של סטודיו נבחרו 5 סרטונים. הסירטונים שנבחרו הן בטווח השנים 2016-2019.
3 מבוא
3.1 שאלות המחקר
3.2 רציונל
4 סקירת ספרות
5 מתודולוגיה
5.1 מערך המחקר
5.2 אופן הניתוח
6 תוצאות:
6.1 סטודיו נועה לתנועה ופילאטיס:
6.2 סטודיו זומבה:
6.3 אורית זומבה:
7 סיכום ומסקנות
7.1 מגבלות
8 ביבליוגרפיה