הטלפון שלנו: 04-6959690
האימייל שלנו: info@academit.co.il
אקדמית אקדמית
  • דף הבית
  • עבודה לדוגמה
  • שאלות ותשובות
  • שירותים אקדמיים
  • סל קניות
  • צור קשר
  • 0 פריטים₪0.00
  • דף הבית
  • עבודה לדוגמה
  • שאלות ותשובות
  • שירותים אקדמיים
  • סל קניות
  • צור קשר
אקדמית
  • דף הבית
  • עבודה לדוגמה
  • שאלות ותשובות
  • שירותים אקדמיים
  • סל קניות
  • צור קשר
  • דף הבית
  • עבודה לדוגמה
  • שאלות ותשובות
  • שירותים אקדמיים
  • סל קניות
  • צור קשר
יישום אימון הקריאה בשילוב המחשב בהבנת הנקרא ושטף הקריאה בכיתה ב' (מק"ט : 2020-1163)

מטרתה של העבודה הנוכחית הייתה לבחון את תרומת  השימוש במחשב לשיפור בהבנת הנקרא ושטף הקריאה של התלמיד באמצעות מעקב של המורה אחר ביצוע הפעילות ומסקנות לפעילות הבאה .

הקריאה היא הכרחית להצלחה אקדמית, לניווט בחיי היום-יום ולפיתוח מודעות ביקורתית (Park, & Kim, 2016). היכולת לקרוא בשטף היא מיומנות קריטית המאפשרת לקורא להתרכז במשמעות הטקסט. זה גם יכול לתרום לחוויית קריאה מוצלחת (Coleman, & Heller, 2010).

במקביל טכנולוגיות חדשות מחלחלות בהקשרי אוריינות חדשים, כולל טקסטים, תמונות, אודיו ווידאו (Park, & Kim, 2016). ההתקדמות הטכנולוגית הדיגיטלית משנה באופן דרמטי את הטקסטים והכלים העומדים לרשות המורים והתלמידים. ההתקדמות הטכנולוגית הזו יצרה תקוות רבות בקרב מורים רבים, מנהלים, חוקרים וקובעי מדיניות, הסבורים כי המכשירים הדיגיטליים מציעים הבטחה גדולה ככלי הוראה לחינוך אוריינות.

המחקר השתמש בפרדיגמה האיכותנית והכמותית.  כלומר, בעבודה זו נעשה  שימוש במחקר יישומי- כמותי ואיכותני משולב. היישום נערך בקרב 51 תלמידי כיתה ב' מהם ארבעה תלמידי שילוב מבית ספר יסודי ממרכז הארץ. היישום הועבר פעמיים בשבוע בחדר המחשבים בבית הספר.

תוצאות המחקר העלו כי שילוב המחשב בהוראת הקריאה  הוביל לשיפור בהבנת הנקרא ושטף הקריאה  של התלמיד, שימוש במשחקים ומשימות מעוררות עניין מגביר מוטיבציה והצלחה; סיוע ותיווך המורה מקדם את מטרות הפרויקט; יש להקל על התלמידים המתקשים במשימות קלות ופשוטות יותר; ו-יש ליצור התאמה רבה יותר עבור תלמידים מתקשים.

מסקנות המחקר מעלות כי ככל הנראה השימוש במחשב לשיפור קריאה יוביל לשיפור בהבנת הנקרא ושטף הקריאה של התלמיד, שימוש במשחקים ומשימות מעוררות עניין מגביר מוטיבציה והצלחה, סיוע ותיווך המורה מקדם את מטרות הפרויקט, יש להקל על התלמידים המתקשים במשימות קלות ופשוטות יותר ויש ליצור התאמה קרבה יותר עבור תלמידים מתקשים.

תוכן עניינים

מבוא
פרק 1: סקירת ספרות
א. שלבים בהקניית קריאה בכתה א' משלבת
א.1 הקניית קריאה
א.2 שלבי התפתחות הקריאה
הבנת העיקרון האלפביתי והקשר הגרפו-פונומי
ידע של שמות האותיות
קריאה באמצעות פענוח פונולוגי
קריאה מפענחת לקריאה שוטפת, זיהוי אורתוגרפי
א.3. משתנה תלוי: שטף קריאה.
א..4 משתנה תלוי: הבנת הנקרא
א.5 כיתה משלבת
ב. שילוב מחשב בהקניית קריאה בכתה א' משלבת
ב.1 שימוש במחשב בהוראה
ב.2 שילוב מחשב בהקניית קריאה בכיתה א' משלבת
ב.3 השערות המחקר
פרק 2: השיטה
2.1 הרציונל
2.2 משתתפים ומרחב הפעילות
2.3 הליך המחקר
2.4 העברת היישום
2.5 קבוצות למידה – אתר אופק
2.6 עיבוד נתונים
פרק 3:ממצאים איכותניים
פרק 4: ממצאים כמותיים
פרק 5: דיון
ד.1 יתרונות התכנית
ד.2 חסרונות התכנית
ביבליוגרפיה
נספחים

יישום אימון הקריאה בשילוב המחשב בהבנת הנקרא ושטף הקריאה בכיתה ב'
מק"ט
2020-1163
תיאור
אחר
מספר עמודים
39
מספר מילים
9025
מספר מקורות בעברית
27
מספר מקורות באנגלית
14
מחיר (כולל מע"מ)
₪259
לצפיה בסמינריון לדוגמה לחץ כאן
מחיר העבודה
₪259
רשימת מקצועות
  • אמנות
    • א. סמינריונים באמנות
    • ב. סקירות ספרות באמנות
    • ג. תולדות האמנות
  • אנתרופולוגיה
    • א. סמינריונים באנתרופולוגיה
    • ב. סקירות ספרות באנתרופולוגיה
  • ארכיאולוגיה
    • א. סמינריונים בארכאולוגיה
    • ב. סקירות ספרות בארכאולוגיה
  • ביולוגיה
    • א. סמינריונים בביולוגיה
    • ב. סקירות ספרות בביולוגיה
  • בריאות
    • א. סמינריונים בבריאות
    • ב. סקירות ספרות בבריאות
    • ג. הפרעות
    • ד. לקויות
    • ה. התמכרויות
    • ו. מחלות
    • ז. סיעוד
  • היסטוריה
    • א. סמינריונים בהיסטוריה
    • ב. סקירות ספרות בהיסטוריה
    • ג. יהדות
    • ד. ישראל
    • ה. ציונות
    • ו. אירופה
    • ז. מזרח תיכון
    • ח. ארצות הברית
    • ט. שואה
    • י. איסלאם
    • יא. אסיה
  • חינוך
    • א. סמינריונים בחינוך
    • ב. סקירות ספרות בחינוך
    • ג. פסיכולוגיה בחינוך
    • ד. שיטות חינוך
    • ה. הוראה
    • ו. חינוך מיוחד
    • ז. הגיל הרך
    • ח. השכלה גבוהה
    • ט. בלתי פורמלי
    • י. חינוך גופני
    • יא. חינוך דמוקרטי
    • יב. חינוך ממלכתי דתי ציוני חרדי
  • כלכלה
    • א. סמינריונים בכלכלה
    • ב. סקירות ספרות בכלכלה
    • ג. שוק ההון
    • ד. עבודה
    • ה. כלכלת ישראל
    • ו. ציבורית
    • ז. סקירות ספרות בכלכלת ישראל
    • ח. כלכלה בינלאומית
    • ט. דיור ונדל"ן
  • כללי
  • מדעי המדינה
    • א. סמינריונים במדעי המדינה
    • ב. סקירות ספרות במדעי המדינה
    • ג. ממשל צבא ופוליטיקה
    • ד. מדינת ישראל
    • ה. דת ולאום
    • ו. סקירות ספרות במדינת ישראל
    • ח. מדינות בעולם
    • ט. יחסים בין לאומיים
    • י. מיעוטים
    • יא. מלחמות
    • יב. המזרח תיכון
    • יג. מדיניות ציבורית
    • יד. מזרח תיכון
    • יז. אפריקה
    • יח. טרור
    • יט. איראן
  • מדעי הסביבה
    • א. סמינריונים במדעי הסביבה
    • ב. סקירות ספרות במדעי הסביבה
  • מנהל עסקים
    • א. סמינריונים במנהל עסקים
    • ב. סקירות ספרות במנהל עסקים
    • ג. אסטרטגיה עסקית
    • ד. ניהול כללי
    • ה. ניהול משאבי אנוש
    • ו. ניהול השיווק
    • ז. יחסי עבודה
    • ח. ניהול הפרסום
    • ט. תעסוקתית
    • י. מוסר ועסקים
    • יא. ניהול בינלאומי
    • יב. יזמות
    • יג. קריירה
    • יד. מערכות מידע
  • מקרא
    • א. סמינריונים במקרא
    • ב. סקירות ספרות במקרא
  • משאבי אנוש
    • א. סמינריונים במשאבי אנוש
    • ב. סקירות ספרות במשאבי אנוש
    • ג. שביעות רצון
    • ד. סגנונות ניהול/מנהיגות
    • ה. מוטיבציה/הנעת עובדים
    • ו. כוונות עזיבה
    • ז. ביצועי עובדים
    • ח. אקלים/תרבות ארגונית
    • ט. מחויבות ארגונית
    • י. לחץ ושחיקה
    • יא. התנגדות לשינוי
    • יא. תגמול
    • יב. קונפליקט בית עבודה
    • יג. שיתוף בקבלת החלטות
    • יד. אי בטחון תעסוקתי
    • יז. זהות/הזדהות ארגונית
    • יח. חוללות עצמית
  • משפטים
    • א. סמינריונים במשפטים
    • ב. סקירות ספרות במשפטים
    • ג. חוקתי
    • ד. עבודה
    • ה. עונשין
    • ו. משפט בינלאומי
    • ז. קניין
    • ח. חברות
    • ט. דיני חוזים
    • י. מכרזים
  • סוציולוגיה
    • א. סמינריונים בסוציולוגיה
    • ב. סקירות ספרות בסוציולוגיה
    • ג. כללית
    • ד. מגדר
    • ה. חינוכית
    • ו. זוגיות ומשפחה
    • ז. ארגונית
    • ח. דתיות
    • ט. טיפולי
    • י. עוני
  • ספורט
    • א. סמינריונים בספורט
    • ב. סקירות ספרות בספורט
  • סקירות ספרות
    • א. אמנות
    • ב. היסטוריה
    • ג. חינוך
    • ד. כלכלה
    • ה. מדעי המדינה
    • ו. מדעי הסביבה
    • ז. מנהל עסקים
    • ח. משאבי אנוש
    • ט. משפטים
    • י. סוציולוגיה
    • יא. פסיכולוגיה
    • יב. קולנוע
    • יג. תקשורת
    • יד. תרבות
    • יז. מקרא
    • יח. בריאות
  • ערביי ישראל/מגזר ערבי
    • א. סמינריונים בערביי ישראל
    • ב. סקירות ספרות בערביי ישראל
    • ג. חברה וקהילה
    • ד. חינוך והשכלה
    • ה. זוגיות ומשפחה
    • ו. תעסוקה
    • ז. סמינריונים בסכסוך ערבי ישראלי
    • ח. סקירות ספרות בסכסוך ערבי ישראלי
    • ט. ממשל ופוליטיקה
    • י. תקשורת
  • פילוסופיה
    • א. סמינריונים בפילוסופיה
  • פסיכולוגיה
    • א. סמינריונים בפסיכולוגיה
    • ב. סקירות ספרות בפסיכולוגיה
    • ג. חברתית
    • ד. חינוכית
    • ה. אישיות
    • ו. תעסוקתית
    • ז. קלינית
    • ח. בינתרבותית
    • ט. ארגונית
    • י. פיננסית
  • פרסום
    • א. סמינריונים בפרסום
    • ב. סקירות ספרות בפרסום
  • קרימינולוגיה
    • א. סמינריונים בקרימינולוגיה
    • ב. סקירות ספרות בקרימינולוגיה
  • שאלונים
    • א. משאבי אנוש
    • ב. ניהול השיווק
    • ג. שירות לקוחות
    • ד. חינוך
  • שוק ההון
    • א. סמינריונים בשוק ההון
    • ב. סקירות ספרות בשוק ההון
  • שיווק
    • א. סמינריונים בשיווק
    • ב. סקירות ספרות בשיווק
  • שירות לקוחות
    • א. סמינריונים בשירות לקוחות
    • ב. סקירות ספרות בשירות לקוחות
    • ג. כוונות רכישה/קניה
    • ד. איכות השירות
    • ה. שביעות רצון מהשירות/מוצר
    • ו. תפיסת מחיר
    • ז. נאמנות/נטישת לקוחות
    • ח. נכסיות מותג
  • תקשורת
    • א. סמינריונים בתקשורת
    • ב. סקירות ספרות בתקשורת
    • ג. תקשורת אלקטרונית
    • ד. תקשורת המונים
    • ה. עיתונות
    • ו. רשתות חברתיות
  • תרבות
    • א. סמינריונים בתרבות
    • ב. סקירות ספרות בתרבות
    • ג. תרבות ופנאי
    • ד. ספרות
    • ה. קולנוע
    • ו. מוזיקה ושירה
    • ז. מחול
צור קשר

אקדמית באינטרנט – מאגר עבודות סמינריוניות ואקדמאיות מוכנות. אקדמית מציעה לכם הנחייה בכתיבת עבודת סמינריון לתואר ראשון ותואר שני, כתיבת הצעות מחקר, עיבודים סטטיסטיים, תרגום, הכנה של פרוייקטים לדוקטורט ועוד…

  • דף הבית
  • עבודה לדוגמה
  • תקנון
  • שאלות ותשובות
  • שירותים אקדמיים
  • צור קשר
  • סליקת כרטיסי אשראי
פיתוח ובניית אתרי וורדפרס – הוסט סנטר
כל הזכויות שמורות © 2020 אקדמית.
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס