הטלפון שלנו: 04-6959690
האימייל שלנו: info@academit.co.il
אקדמית אקדמית
  • דף הבית
  • עבודה לדוגמה
  • שאלות ותשובות
  • שירותים אקדמיים
  • סל קניות
  • צור קשר
  • 0 פריטים₪0.00
  • דף הבית
  • עבודה לדוגמה
  • שאלות ותשובות
  • שירותים אקדמיים
  • סל קניות
  • צור קשר
אקדמית
  • דף הבית
  • עבודה לדוגמה
  • שאלות ותשובות
  • שירותים אקדמיים
  • סל קניות
  • צור קשר
  • דף הבית
  • עבודה לדוגמה
  • שאלות ותשובות
  • שירותים אקדמיים
  • סל קניות
  • צור קשר
השפעת יצירה אמנותית חופשית לעומת יצירה אמנותית מובנת על פיתוח אינטליגנציה רגשית בקרב בנים ובנות (מק"ט : 2020-1121)

בעבודה זו, נערך דיון ביצירה אמנותית כגורם מפתח אינטליגנציה רגשית (ברגר, 2014), בסגנונות יצירה אמנותית בחינוך: יצירה מובנית (מוזס, 1989) יצירה חופשית, ללא התערבות(מוזס, 1989) , באינטליגנציה רגשית ובמגדר.

מטרת העבודה היא לבחון כיצד משפיעה יצירה אמנותית חופשית לעומת יצירה אמנותית מובנת על פיתוח אינטליגנציה רגשית בקרב ילדים בני 10-12 ?

המחקר הנוכחי עניינו באינטליגנציה רגשית בשיעורי אומנות, כאשר האינטליגנציה הרגשית הנה היכולת לתפוס באופן מדויק, להעריך ולהביע רגש, להבין רגשות, לדעת להסדיר רגשות ולקדם צמיחה רגשית ואינטלקטואלית. האינטליגנציה הרגשית כוללת ארבעה מרכיבים: תפיסת רגשות, שימוש ברגשות, הבנת רגשות וניהול רגשות. האינטליגנציה הרגשית הנה המשתנה החשוב ביותר בכל הנוגע להישגים אישיים, להצלחה ולסיפוק מהחיים. כמו כן, תהליך ההוראה והלמידה כרוך בהבנה רגשית משמעותית. על כן, אינטליגנציה רגשית צריכה להיות חלק מהתכנית החינוכית. הספרות מדגישה כי אמנות משמשת ככלי להגברת האינטליגנציה הרגשית ולכן במסגרת שיעורי האומנות מורים פועלים  כדי לפתח את היכולת לזהות ולנהל רגשות.

מחקר זה מונחה על ידי תיאוריה ומחקר המרמזים כי השימוש באמנות כמתודולוגיה ללמידה יכול לספק מסגרת למידה עשירה ומעוררת רגשית בה התלמידים עוסקים באופן אישי בעבודתם באמצעות חיפושים, מעורבות פעילה ומיצוי יכולותיהם הספציפיות.

מהות מחקר זה הינה לבחון את השפעת יצירה אמנותית חופשית לעומת יצירה אמנותית מובנת על פיתוח אינטליגנציה רגשית בקרב בנים ובנות, בני 10-12.

המחקר הנוכחי נערך כדי לזהות כיצד ניתן להשתמש בשיעור אומנות לסוגיו כדי לעודד פיתוח אינטליגנציה רגשית. המחקר מציע מודל הכולל שיעור אומנות המאפשר לתלמידים ליצור באופן מובנה או באופן חופשי באופן המייצר השפעה על האינטליגנציה הרגשית של התלמידים. מחקר זה יוצא מתוך נקודת הנחה כי לשיעור האומנות ולסגנונו תהיה השפעה על התווית אינטליגנציה רגשית בקרב התלמידים.

מחקר זה היה מחקר משולב, כמותי ואיכותני. באמצעות כלים כמותיים, שאלון דמוגרפי  ושאלון

תוכן עניינים

1. מבוא
2. . סקירה ספרותית
1. אינטליגנציה רגשית
1.1 פיתוח אינטליגנציה רגשית אצל ילדים.
2. מגדר
2.1. קשר בין מגדר ואינטליגנציה רגשית
2.2. קשר בין מגדר ליצירה אמנותית
3. יצירה אמנותית
3.1. יצירה אמנותית כגורם מפתח אינטליגנציה רגשית
3.2. סגנונות יצירה אמנותית בחינוך
3.2.1 יצירה מובנית
3.2.2 יצירה חופשית
3. . פרק השיטה
3.1 המשתתפים במחקר
3.2 הליך המחקר
3.3 כלי המחקר
3.3.1 כלי כמותני
3.3.2 כלי איכותני
4 . פרק הממצאים
4.1 ממצאים כמותיים
4.2 ממצאים איכותניים
5. דיון
ביבליוגרפיה
נספחים

השפעת יצירה אמנותית חופשית לעומת יצירה אמנותית מובנת על פיתוח אינטליגנציה רגשית בקרב בנים ובנות
מק"ט
2020-1121
תיאור
אחר
מספר עמודים
30
מספר מילים
9395
מספר מקורות בעברית
27
מספר מקורות באנגלית
12
מחיר (כולל מע"מ)
₪168.35₪259
לצפיה בסמינריון לדוגמה לחץ כאן
מחיר העבודה
₪259
₪168.35
רשימת מקצועות
  • אמנות
    • א. סמינריונים באמנות
    • ב. סקירות ספרות באמנות
    • ג. תולדות האמנות
  • אנתרופולוגיה
    • א. סמינריונים באנתרופולוגיה
    • ב. סקירות ספרות באנתרופולוגיה
  • ארכיאולוגיה
    • א. סמינריונים בארכאולוגיה
    • ב. סקירות ספרות בארכאולוגיה
  • ביולוגיה
    • א. סמינריונים בביולוגיה
    • ב. סקירות ספרות בביולוגיה
  • בריאות
    • א. סמינריונים בבריאות
    • ב. סקירות ספרות בבריאות
    • ג. הפרעות
    • ד. לקויות
    • ה. התמכרויות
    • ו. מחלות
    • ז. סיעוד
  • היסטוריה
    • א. סמינריונים בהיסטוריה
    • ב. סקירות ספרות בהיסטוריה
    • ג. יהדות
    • ד. ישראל
    • ה. ציונות
    • ו. אירופה
    • ז. מזרח תיכון
    • ח. ארצות הברית
    • ט. שואה
    • י. איסלאם
    • יא. אסיה
  • חינוך
    • א. סמינריונים בחינוך
    • ב. סקירות ספרות בחינוך
    • ג. פסיכולוגיה בחינוך
    • ד. שיטות חינוך
    • ה. הוראה
    • ו. חינוך מיוחד
    • ז. הגיל הרך
    • ח. השכלה גבוהה
    • ט. בלתי פורמלי
    • י. חינוך גופני
    • יא. חינוך דמוקרטי
    • יב. חינוך ממלכתי דתי ציוני חרדי
  • כלכלה
    • א. סמינריונים בכלכלה
    • ב. סקירות ספרות בכלכלה
    • ג. שוק ההון
    • ד. עבודה
    • ה. כלכלת ישראל
    • ו. ציבורית
    • ז. סקירות ספרות בכלכלת ישראל
    • ח. כלכלה בינלאומית
    • ט. דיור ונדל"ן
  • כללי
  • מדעי המדינה
    • א. סמינריונים במדעי המדינה
    • ב. סקירות ספרות במדעי המדינה
    • ג. ממשל צבא ופוליטיקה
    • ד. מדינת ישראל
    • ה. דת ולאום
    • ו. סקירות ספרות במדינת ישראל
    • ח. מדינות בעולם
    • ט. יחסים בין לאומיים
    • י. מיעוטים
    • יא. מלחמות
    • יב. המזרח תיכון
    • יג. מדיניות ציבורית
    • יד. מזרח תיכון
    • יז. אפריקה
    • יח. טרור
    • יט. איראן
  • מדעי הסביבה
    • א. סמינריונים במדעי הסביבה
    • ב. סקירות ספרות במדעי הסביבה
  • מנהל עסקים
    • א. סמינריונים במנהל עסקים
    • ב. סקירות ספרות במנהל עסקים
    • ג. אסטרטגיה עסקית
    • ד. ניהול כללי
    • ה. ניהול משאבי אנוש
    • ו. ניהול השיווק
    • ז. יחסי עבודה
    • ח. ניהול הפרסום
    • ט. תעסוקתית
    • י. מוסר ועסקים
    • יא. ניהול בינלאומי
    • יב. יזמות
    • יג. קריירה
    • יד. מערכות מידע
  • מקרא
    • א. סמינריונים במקרא
    • ב. סקירות ספרות במקרא
  • משאבי אנוש
    • א. סמינריונים במשאבי אנוש
    • ב. סקירות ספרות במשאבי אנוש
    • ג. שביעות רצון
    • ד. סגנונות ניהול/מנהיגות
    • ה. מוטיבציה/הנעת עובדים
    • ו. כוונות עזיבה
    • ז. ביצועי עובדים
    • ח. אקלים/תרבות ארגונית
    • ט. מחויבות ארגונית
    • י. לחץ ושחיקה
    • יא. התנגדות לשינוי
    • יא. תגמול
    • יב. קונפליקט בית עבודה
    • יג. שיתוף בקבלת החלטות
    • יד. אי בטחון תעסוקתי
    • יז. זהות/הזדהות ארגונית
    • יח. חוללות עצמית
  • משפטים
    • א. סמינריונים במשפטים
    • ב. סקירות ספרות במשפטים
    • ג. חוקתי
    • ד. עבודה
    • ה. עונשין
    • ו. משפט בינלאומי
    • ז. קניין
    • ח. חברות
    • ט. דיני חוזים
    • י. מכרזים
  • סוציולוגיה
    • א. סמינריונים בסוציולוגיה
    • ב. סקירות ספרות בסוציולוגיה
    • ג. כללית
    • ד. מגדר
    • ה. חינוכית
    • ו. זוגיות ומשפחה
    • ז. ארגונית
    • ח. דתיות
    • ט. טיפולי
    • י. עוני
  • ספורט
    • א. סמינריונים בספורט
    • ב. סקירות ספרות בספורט
  • סקירות ספרות
    • א. אמנות
    • ב. היסטוריה
    • ג. חינוך
    • ד. כלכלה
    • ה. מדעי המדינה
    • ו. מדעי הסביבה
    • ז. מנהל עסקים
    • ח. משאבי אנוש
    • ט. משפטים
    • י. סוציולוגיה
    • יא. פסיכולוגיה
    • יב. קולנוע
    • יג. תקשורת
    • יד. תרבות
    • יז. מקרא
    • יח. בריאות
  • ערביי ישראל/מגזר ערבי
    • א. סמינריונים בערביי ישראל
    • ב. סקירות ספרות בערביי ישראל
    • ג. חברה וקהילה
    • ד. חינוך והשכלה
    • ה. זוגיות ומשפחה
    • ו. תעסוקה
    • ז. סמינריונים בסכסוך ערבי ישראלי
    • ח. סקירות ספרות בסכסוך ערבי ישראלי
    • ט. ממשל ופוליטיקה
    • י. תקשורת
  • פילוסופיה
    • א. סמינריונים בפילוסופיה
  • פסיכולוגיה
    • א. סמינריונים בפסיכולוגיה
    • ב. סקירות ספרות בפסיכולוגיה
    • ג. חברתית
    • ד. חינוכית
    • ה. אישיות
    • ו. תעסוקתית
    • ז. קלינית
    • ח. בינתרבותית
    • ט. ארגונית
    • י. פיננסית
  • פרסום
    • א. סמינריונים בפרסום
    • ב. סקירות ספרות בפרסום
  • קרימינולוגיה
    • א. סמינריונים בקרימינולוגיה
    • ב. סקירות ספרות בקרימינולוגיה
  • שאלונים
    • א. משאבי אנוש
    • ב. ניהול השיווק
    • ג. שירות לקוחות
    • ד. חינוך
  • שוק ההון
    • א. סמינריונים בשוק ההון
    • ב. סקירות ספרות בשוק ההון
  • שיווק
    • א. סמינריונים בשיווק
    • ב. סקירות ספרות בשיווק
  • שירות לקוחות
    • א. סמינריונים בשירות לקוחות
    • ב. סקירות ספרות בשירות לקוחות
    • ג. כוונות רכישה/קניה
    • ד. איכות השירות
    • ה. שביעות רצון מהשירות/מוצר
    • ו. תפיסת מחיר
    • ז. נאמנות/נטישת לקוחות
    • ח. נכסיות מותג
  • תקשורת
    • א. סמינריונים בתקשורת
    • ב. סקירות ספרות בתקשורת
    • ג. תקשורת אלקטרונית
    • ד. תקשורת המונים
    • ה. עיתונות
    • ו. רשתות חברתיות
  • תרבות
    • א. סמינריונים בתרבות
    • ב. סקירות ספרות בתרבות
    • ג. תרבות ופנאי
    • ד. ספרות
    • ה. קולנוע
    • ו. מוזיקה ושירה
    • ז. מחול
צור קשר

אקדמית באינטרנט – מאגר עבודות סמינריוניות ואקדמאיות מוכנות. אקדמית מציעה לכם הנחייה בכתיבת עבודת סמינריון לתואר ראשון ותואר שני, כתיבת הצעות מחקר, עיבודים סטטיסטיים, תרגום, הכנה של פרוייקטים לדוקטורט ועוד…

  • דף הבית
  • עבודה לדוגמה
  • תקנון
  • שאלות ותשובות
  • שירותים אקדמיים
  • צור קשר
  • סליקת כרטיסי אשראי
פיתוח ובניית אתרי וורדפרס – הוסט סנטר
כל הזכויות שמורות © 2020 אקדמית.
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס