סקירה זו עניינה באפקטיביות ההדרכה ותרומתה לשיפור למידה וביצועים בקרב עובדי עריית תל אביב.
הדרכה לפיתוח עובדים הנה על פי כהן, גרנט-פורט, "כל ניסיון לשיפור יכולות הביצוע העכשווית או העתידית של עובד" באמצעות שלוש מטרות עיקריות להדרכה. ראשונה – שיפור ביכולת ובידע של המודרך (תחום פסיכומטרי), שנייה – שינוי תפיסתי בפרק זמן קצר ככל האפשר (תחום קוגניטיבי, תפיסתי, ידע), שלישית – תחום התנהגותי (עמדות), התחום התפיסתי קוגניטיבי מתייחס לידע הבסיסי שחייב להיות לאדם על המשימות הכרוכות בביצוע התפקיד, על ההיגיון שבתפקיד ובתוצאות שינבעו ממעשיו, התחום הפסיכומטרי מתייחס למיומנויות המוטוריות או הידניות וכולל את התנועות הפסיכולוגיות המסוימות שאנשים עושים במסגרת תפקידם, התחום הרגשי (עמדות) מחקרים מורים, כי עובדים המרגישים שההתייחסות אליהם אינה הוגנת, וכי עבודתם אינה חשובה, עובדים מתחת ליכולתם הרגילה.