למידה מבוססת פרויקטים - סקירת ספרות (מק"ט : 1742649)
סקירה זו עניינה בעמדות המורים לגבי תרומתה של ההשתלמות בהוראה בשיטת "למידה מבוססת פרויקטים" להבנת מאפייני ועקרונות השיטה.
למידה מבוססת פרויקט (למ"פ) לתלמידים בגיל בית הספר אינה שיטה חדשה זו שיטה קונסטרוקטיבית שניתן לתאר אותה כלמידה הכרוכה בהכנת מטלות מורכבות המחייבות רכישת ידע מתאים בתחום התוכן שהתלמידים צריכים ללמוד לפי תוכנית הלימודים, המתרחשת על פני תקופת זמן ממושכת, כשהתלמיד במרכז, שבמהלכה על התלמידים לבחור, לתכנן, לחקור ולהפיק תוצר, שעונה על שאלה בעולם האמיתי או עונה לאתגר אותנטי. בדרך כלל המורה ישמש כמנחה, תומך, מדריך אסטרטגי ככל שהתהליך יתפתח.
ייסוד השיטה בארצות הברית בתחילת המאה עשרים. ב1918 תלמידו של דיואי Kilpatrick מתאר שיטת למידה מבוססת פרויקט שבה התלמיד במרכז וכוללת 4 שלבים: הצעה, תכנון, ביצוע והערכה.
למידה מבוססת פרויקטים - סקירת ספרות
מק"ט
1742649
תיאור
סקירות ספרות-עבודות סמינריוניות-מאגר עבודות אקדמיות-סקירת ספרות
מספר עמודים
7
מספר מילים
2866
מספר מקורות בעברית
13
מספר מקורות באנגלית
19
מחיר (כולל מע"מ)
₪149
מחיר העבודה
₪149