חווית קניה ורכישה באמצעות האינטרנט בפרט כגורם משפיע על האסטרטגיה של המשביר לצרכן - סקירת ספרות (מק"ט : 1742641)
סקירת ספרות לעבודת סמינריון אקדמית הבוחנת את חווית הקניה ורכישה באמצעות האינטרנט בפרט כגורם משפיע על האסטרטגיה של המשביר לצרכן.
תהליך הרכישה באמצעות האינטרנט הפכה פופולארית בעידן האינטרנט, כאשר קניות באינטרנט הפכו לפופולאריות אף יותר מהקנייה המסורתית. כלומר, כיום יותר ויותר צרכנים רוכשים מוצרים באמצעות האינטרנט והסיבה העיקרית לכך היא כי צרכנים מונעים בעיקר מצורכי נוחות ולכן נוטים יותר לבצע רכישה מקוונת כמו כן, הרכישה באמצעות האינטרנט נתפסת כזולה, נוחה וידידותית. הרוכשים במסגרת מסחר אלקטרוני הם לרוב צעירים יותר, משכילים יותר ובעלי הכנסה גבוהה יותר וכן גברים לעומת נשים, כאשר הן מדווחות על רמה גבוהה יותר של חוסר אמון כלפי הרכישה באמצעות האינטרנט
חווית קניה ורכישה באמצעות האינטרנט בפרט כגורם משפיע על האסטרטגיה של המשביר לצרכן - סקירת ספרות
מק"ט
1742641
תיאור
סקירת ספרות
מספר עמודים
9
מספר מילים
2161
מספר מקורות בעברית
0
מספר מקורות באנגלית
14
מחיר (כולל מע"מ)
₪149
מחיר העבודה
₪149