תדמית מותג נחשבת למרכיב חשוב של תיאורית המיתוג וממלאת תפקיד חשוב בתהליך בניית מותג. יש כמה מותגים בעלי תדמית מותג חיובית ויש לשמור עליה לאורך השנים. מותגים מצליחים אלה פותחו בקפידה על ידי המשווקים.
סקירת ספרות הבוחנת את השפעת שם הפירמה המייצרת את המותג הפרטי על תדמית המותג הפרטי ורכישתו
תדמיתה של חברה כוללת את אישיותה ותכונותיה האישיות של אותה חברה. על כל חברה בעודה בונה את תדמיתה, לבחון את הנקודות החזקות שלה וכן את נקודותיה החלשות בכל הקשור לתכונותיה האישיות.
מותג פרטי מתייחס לסוג/ מוצר פרטי של קמעוני ספציפי או מפיץ סיטונאי ( בעל הזכות למכור את הסוג באופן בלעדי). מותגים פרטיים בתחילה הוגבלו לרשתות מזון אך עם הופעתו וצמיחתו של השוק הגלובלי בשנות ה-70 משווקים רבים החלו עושים שימוש במותגים פרטיים בקטגוריות סחורה שונות.
מותגים פרטיים משרתים עסקים נותני שירות בכך שהם מקדמים את איכות השירות, את הסיפוק ושביעות הרצון בקרב הצרכנים שכן המותג הפרטי מהווה אספקט ממשי במסגרת השירות, אספקט שמוביל את הצרכן לזכור את נותן השירות.
המחקר אודות עמדות ותפיסות הלקוח הוא לא משימה קלה עבור מומחי שיווק, כאשר קשה לצפות את עמדות הלקוח המשתנות בשוק התחרותי. עמדות ותפיסות משחקות תפקיד חשוב בתהליך התנהגות קנייה של הלקוח ויש להם השפעה חזקה בהחלטות קנייה.
• מהו מותג?
• תדמית מותג
• מותג פרטי מהו?
• מאפיינים סוציו-דמוגרפיים של צרכני המותג הפרטי
• מותג פרטי- איכות, מחיר ונאמנות
• השפעת שם הפירמה המייצרת את המותג הפרטי על תדמית /המותג הפרטי
• היכרות (עם מוצרים ומותגים).
• ביבליוגרפיה