חברות המעוניינות לשרוד בשוק הגלובלי, חייבות לפתח מוצרי איכותיים ובדרך זו לעמוד בציפיות בלקוח. איכות מוצר כוללת אספקטים כמו אטרקטיביות, אפשרות לתחזוקה, קלות שימוש ובעיקר המוצר חייב להיות בעל התכונות בהתאם לצרכי הלקוח
סקירת ספרות זו בוחנת היבטים שונים בתפיסת איכות השירות והמוצר
יש הטוענים כי צרכנים תופסים את איכות המוצר על ידידי סממנים חיצוניים של המוצר . כלומר טבעו של המוצר הוא על פי החזות שלו, כגון מחיר מוצר , סוג מוצר , ארץ מקור המוצר ועוד .
ואכן רבים טוענים כי צרכנים באופן עקבי בוחנים את מחיר המוצר והוא שמנבא את איכות המוצר, במיוחד כאשר הידע אודות המוצר מוגבל. כמו כן קיימת אמונה כללית של הצרכנים מוצרים איכותיים יותר הם גם יקרים יותר. כלומר איכות הנה פונקציה של מחיר
איכות המוצר מהווה גורם חיצוני בחברות אשר עשוי להשפיע על נאמנות הלקוח ומכאן על הגדלת או לחילופין הקטנת מכירות המוצר מכאן שיש לייחס חשיבות רבה ללקוחות נאמנים כאשר עבור אותם לקוחות נאמנים, היבט האיכות של המוצר הנו הגורם החשוב ביותר, אם כך על החנות לשפר את מאפייניה הקשורים לאיכות על מנת לשדר תדמית גבוהה יותר גם מבחינת איכות ומגוון המוצרים שלה ולהפחית את דאגות לקוחותיה בנוגע לאיכות.
תפיסת השירות היא תוצאת הערכת הלקוחות את טיב השירות שניתן ביחס לציפיות שהיו להם בטרם רכשו את השירות.
תפיסת איכות מוצר
הגדרה
הגורמים המשפיעים על תפיסת איכות המוצר
איכות שירות
הגדרה
חשיבות איכות השירות
תיאוריה
2.2 המסגרת החברתית:
2.3 בראי המחקר:
1.3 אחרית דבר:
1. חוויה לימודית
2. חוויה רגשית
ביבליוגרפיה: