פרסום הוא אחד הכלים הנפוצים ביותר שחברות שונות מפעילות כדי לכוון תקשורת משדלת אל קהל קונים וקהלי מטרה.
סקירת ספרות זו בוחנת את המסרים המועברים לגברים באמצעות הפרסומות.
פרסום הוא כל צורה של הצגה וקידום של רעיונות,סחורות או שירותים באופן לא אישי ובתשלום על ידי מעניק חסות שזהותו ידועה. פיתוח תוכנית שיווקית מתחיל בזיהוי שוק המטרה-אל מי פונים, ומניעי הקונים – מה מניע אותם לצרוך את המוצר.
הפרסום באותם אמצעי תקשרת הוא אחד מגורמי החברות שהשפעתם הולכת וגוברת בתקופה המודרנית.
עניינו של הפרסום הוא להגביר מכירות, אבל הוא גם "מוכר" אידיאולוגיות: חיים טובים, הצלחה, אינטימיות והשתייכות. אידיאולוגיית החיים הטובים משפיעה על דמיון הפרטים ועל הדרך שבה תופסים את עצמם ואת החברה שבה הם חיים
הצגת הגבר בפרסומות כוללת מאפייני אישיות השונים באופן מהותי ממאפיינים המשויכים לנשים. למשל, הגברים מוצגים יותר בפרסום מוצרי יוקרה כמו מחשבים, מכוניות וכו'. גברים בפרסומות מופעים יותר בעולם העבודה בעוד שהנשים מוצגות בפרסומות בעולם הבית
השימוש במיניות ובפרובוקציה בעולם הפרסום הפך לשכיח בעשרים השנים האחרונות, חברות כמו בנטון קלבין קליין, סיטרואן, פיג'ו, עושות שימוש בדימויים פרובוקטיביים כאשר הדרך העיקרית לשימוש בפרובוקציה הוא השימוש במיניות והתערטלות חלקית בפרסומות
על פי מחקרים עדכניים שימוש בפרובוקציה מינית הכוללת גירויים מיניים עשויה להגביר את תשומת הלב של הצרכן כמו כן קיימות תגובות שונות לפרובוקציה מינית בפרסומות בין נשים וגברים . למשל, זכרים הטרוסקסואלים מעדיפים עירום נשי בפרסומת והידע המחקרי מלמד כי נשים נרתעות מפרסומות הכוללות פרובוקציות מינית הכוללות עירום נשי.
-העברת המסר בפרסומות
-הצגת גברים ונשים בפרסומות
-שימוש במיניות בפרסום
ביבליוגרפיה