חדשנות טכנולוגית הפכה למקור של יתרון תחרותי לחברות. מנקודת מבט אופרטיבית יש הטוענים כי יש להשקיע בחדשנות טכנולוגית זו או אחרת בשל יתרונותיה כגון: גמישות יותר גדולה, שיפור שרות לקוחות וקידום רווחיות הארגון
סקירת ספרות זו בוחנת את הקשר בין שביעות רצון ואיכות השירות לבין שימוש בבנקאות מקוונת.
על מנת שחברות ינצלו את הפוטנציאל הטמון בחדשנות ואו בחדשנות טכנולוגית, עליהן לשקול הכנת תשתית תומכת, תשתיות אלו מחייבים ארגונים לדעת ולנתח את הליקויים אשר נרשמו בטכנולוגיות החדשות הללו ולתת את הדעת בנושא יצירת תנאים בהתאמה לסביבת הארגון, תשתית ותחזוקה.
ההתפתחות המואצת של רשת האינטרנט ושל הטכנולוגיות העומדות בבסיסה הביאו לשינוי בפרקטיקות העסקיות כאשר הרשת מאפשרת למעשה ביצוע עסקאות שלמות באופן אלקטרוני ללא קשר של ממש בין הצדדים.
גישות צרכנים כלפי מוצרים, שירותים, עובדים, סביבות קמעוניות, ופעולות עסקית משחקים תפקיד דומיננטי במחקר למעלה 25 שנים בתחום השיווק. גישה צרכנית טומנת בחובה את הערכת הלקוח כלפי המוצר, החנות , המוכר או החברה וכי להערכה זו השפעה ניכרת על תדמית החברה וכן על קידום המכירות
שביעות רצון היא תחושת ההנאה או האכזבה של אדם, הנובעת מהשוואת הביצועים הנתפסים של המוצר (או התוצאה) ביחס לציפיות ממנו. שביעות רצון היא פונקציה של ביצועים נתפסים ושל ציפיות. אם הביצועים נופלים מן הציפיות הלקוח איננו שבע רצון.
ביטחון במוצר משקף את הנכונות של הצרכן הממוצע לסמוך על היכולת של המוצר. פיתוח תחושת הביטחון של הצרכן בעיקר בשוק התחרותי מגדיל את הציפיות ומקטין את ההבחנה בין מוצר אחד למשנהו.
ביטחון במוצר משקף את הנכונות של הצרכן הממוצע לסמוך על היכולת של המוצר. פיתוח תחושת הביטחון של הצרכן בעיקר בשוק התחרותי מגדיל את הציפיות ומקטין את ההבחנה בין מוצר אחד למשנהו.
יש הטוענים כי תמהיל השירות המקוון כולל אתר בעל מלל איכותי ועיצוב התואם את המסר של המלל. כמו כן, לעיצוב האתר משמעות רבה כאשר אתר נגיש, מהיר, מקצועי, איכותי נקי, מושך ולא מבלבל מושך את הצרכן.
טכנולוגיית הבנקאות המקוונת הפכה פופולארית בשנים האחרונות כאשר טווח רחב של מוצרים ושירותים ניתן לצרוך באמצעו שירותי הבנקאות המקוונת כגון פיתחת פיקדון, הזמנת כרטיסים, העברות וכדומה.
חדשנות כממד טכנולוגי וכיתרון תחרותי: סיבות והשלכות
המסחר האלקטרוני סקירה ומאפיינים
התנהגות צרכנים
איכות השירות
שביעות רצון לקוח
תפיסת השירות/ המוצר המקוון
הגורמים המובילים לשימוש בשירות מקוון
הגורמים המשפיעים על השימוש בבנקאות מקוונת
ביבליוגרפיה