סקירת ספרות לעבודת סמינריון אקדמית הבוחנת את הקשר בין איכות השירות לבין שביעות רצון הלקוחות לבין נאמנות .//איכות השירות
/שביעות רצון לקוח
/נאמנות לקוח
/הקשר בין איכות שירות לשביעות רצון לקוח
/הקשר בין שביעות רצון לקוח לנאמנות
/הקשר בין איכות שירות לנאמנות
//
סקירת ספרות לעבודת סמינריון אקדמית אשר עניינה בפאב אשר הוקם בסוף שנת 2008 בעיר נהרייה באזור התעשייה הצפוני של העיר. עקב התחרות בין הפאבים ונטישת הלקוחות הוחלט לבחון את הקשר בין שביעות רצון איכות השירות לבין נאמנות לקוחות . הסיבה לבחינת מערכת הקשרים הנה רלוונטית לאור הבעיה העסקית עימה מתמודדת הנהלת הפאב והיא נטישת לקוחות וירידה ברווחיות.
********************************************************************** עבודה זו כוללת סקירת ספרות בנושאים הבאים:
איכות השירות
/שביעות רצון לקוח
/נאמנות לקוח
/הקשר בין איכות שירות לשביעות רצון לקוח
/הקשר בין שביעות רצון לקוח לנאמנות
/הקשר בין איכות שירות לנאמנות