סקירת ספרות לעבודת סמינריון אקדמית הבוחנת את אפקטיביות פרסומות של חברת טבעול בקרב ילדים.//הפרסומת
/גישתם של נשים לעומת גברים כלפי פרסומות הומוריסטית
/חשיפה לפרסום
/פרסומות וילדים
/השפעת פרסומות המכוונות לילדים על קניות משק הבית//
כוחה של הפרסומת הוא ביצירת מודעות באופן מבני ושיטתי ולכן יש משמעות לניתוח תוכנן של הפרסומות המשקפות פעילות מכוונת מצד המפרסם המנסה לשקף מצב זה או אחר. כלומר יש משמעות לכל שימוש ויש משמעות לכל אי שימוש בסמל זה או אחר .
תפקיד הפרסומת הינה לשכנע את הצרכן לרכוש את המוצר, וזאת על ידי יצירת עמדות חיוביות כלפי המוצר שתביא את הצרכן לרכישתו. Martin, Bhimy & Agee (2002), מצביעים על שלושה גורמים קוגניטיביים המתווכים בין הפרסומת לבין החלטת הקנייה:
1.עמדת הצופה כלפי המותג.
2. עמדת הצופה כלפי הפרסומת.
3.עמדת הצופה כלפי המקור / המפרסם.
********************************************************************** עבודה זו כוללת סקירת ספרות בנושאים הבאים:
הפרסומת
/גישתם של נשים לעומת גברים כלפי פרסומות הומוריסטית
/חשיפה לפרסום
/פרסומות וילדים
/השפעת פרסומות המכוונות לילדים על קניות משק הבית