סקירת ספרות לעבודת סמינריון אקדמית הבוחנת את הקשר בין נאמנות, מוניטין ותפיסת מחיר בקרב לקוחות.//תפיסת מחיר/
נאמנות/
מוניטין/
הקשר בין המשתנים/
הקשר בין תפיסת מחיר לנאמנות/
הקשר בין מוניטין לנאמנות/
הקשר בין מוניטין לבין תפיסת מחיר//
Chih-Chung (2006), מגדיר תפיסת מחיר כתפיסת ההשקעה של הלקוח במוצר/שירות אל מול הגמול העתידי מרכישתו. הגדרה דומה נמצאה אצל הרשטיין, (2004) אשר הגדיר תפיסת מחיר כהערכה כוללת של הלקוח את התועלת של המוצר על בסיס מה שקיבל מהמוצר, לעומת מה שנתן כדי לרכשו.
בהקשר לאמור, Qibin et al (2007), טוענים כי הלקוח יהיה שבע רצון כאשר הוא יחוש שהוא מקבל תמורה מספקת לכספו. לפיכך, מוצר בעלות זולה שאינו "מחזיר את ההשקעה" מבחינת תפיסתו של הלקוח יגרום ללקוח לחוש שהמחיר ששילם עליו אינו הוגן. לעומת זאת, הלקוח יהיה מוכן לשלם יותר עבור מוצר שכן יענה על ציפיותיו.
מחקרם של Bechwati, Sisodia, Sheth (2009) מוסיף כי לעיתים צרכנים תופסים את המחיר כבלתי הוגן. לרוב הסיבות לכך נקשרות למוסריות של אותה החברה, כפי היא נתפסת על דיד הלקוח. כלומר חברה הנתפסת כבלתי מוסרית, היא נתפסת כחברה יקרנית, חברה אשר אינה מציגה מחירים הוגנים, חברה המנסה צבור רווח על גבו של הלקוח ועוד.
********************************************************************** עבודה זו כוללת סקירת ספרות בנושאים הבאים:
תפיסת מחיר/
נאמנות/
מוניטין/
הקשר בין המשתנים/
הקשר בין תפיסת מחיר לנאמנות/
הקשר בין מוניטין לנאמנות/
הקשר בין מוניטין לבין תפיסת מחיר