סקירת ספרות לעבודת סמינריון אקדמית הבוחנת את ההיבטים השירותיים באתר "אינטרנט לעסקים" בבנק הפועלים.//נאמנות וטכנולוגיית האינטרנט/
שירותים מקוונים/
תמהיל השירות במסגרת המסחר האלקטרוני/
הערכת אסטרטגיות//
מחקרו של Nashed (Nashed, 2002), גורס כי טכנולוגית אינטרנט מובילה להגברת המודעות, לבניית נאמנות צרכנית ולהגדלת המכירות.
נאמנות מוגדרת כהתחייבות לקנות מחדש מוצר מועדף באופן עקבי בעתיד. מימד זה מוסבר על ידי גישת הצרכן למותג קרי: עדיפות גישה חיובית וכו והתנהגות הצרכן כלפי המותג, כלומר קניות קודמות של הצרכן את המותג. שני המרכיבים הללו מסבירים את יצירת הנאמנות כלפי המותג (Bravo, Fraj ,Martı´nez , 2007). (2004) Taylor, Celuch ,Goodwin באופן דומה, הגדירו נאמנות כהתחייבות לקנות מחדש מוצר ספציפי ומועדף , על אף שהשוק מציע מותגים דומים אחרים . נאמנות יוצרת התנהגות המובילה לקנייה חוזרת של הצרכן . כמו כן, קיימים משתנים שונים המובילים לנאמנות: ערך המותג, סיפוק, ערכים, אימון והתנגדות לשינוי (ראה מודל להלן). המשתנים הללו, אם כן, מובילים לנאמנות התנהגותית ולגישת נאמנות.
********************************************************************** עבודה זו כוללת סקירת ספרות בנושאים הבאים:
הצגת הארגון/
מודלים מתחום השירות/
סקירת ספרות/
נאמנות וטכנולוגיית האינטרנט/
שירותים מקוונים/
תמהיל השירות במסגרת המסחר האלקטרוני/
הערכת אסטרטגיות