סקירת ספרות לעבודת סמינריון אקדמית הבוחנת כיצד חברת YES פועלת לשימור לקוחותיה וכיצד מצליחה החברה למתג את שירותיה על מנת למנוע נטישה.//הערכת אסטרטגיות//
פעולות של חברות עסקיות לחיזוק נאמנות לקוחותיהן ולשימורם, מהוות את היסודות לשמירת היתרון התחרותי והבסיס להצלחה הכלכלית של חברות אלה. בסביבה התחרותית של ימינו, עולה חשיבות נושא נאמנות הלקוחות על שביעות רצון הלקוחות כיעד אסטרטגי של החברות העסקיות (Mollenkopf et al, 2007).
מחקרים שונים מצאו קשר ישיר בין נאמנות לקוחות לבין שימורם: ככל שנאמנות הלקוחות גבוהה יותר, כך שיעורי הנטישה של הלקוחות יורדים (Aydin & Ozer,2005). כלומר, על מנת לשמר לקוחות ולהקטין את שיעורי הנטישה שלהם, על החברות העסקיות לבצע פעולות לחיזוק נאמנות הלקוחות שלהן.
בעולם התחרותי כיום, גוברת ההנחה כי סיפוק של איכות שירות ומוצר גבוהים ללקוח הנו בעל חשיבות עליונה להצלחתו של כל ארגון וארגון. אספקה של מוצר ושירות באיכות גבוהה מגבירה את המוניטין, מעלה את שביעות רצון הלקוחות, משפרת שימור לקוחות ומעודדת לקוחות חדשים להצטרף לפירמה, דבר הגורם בסופו של דבר לעליה ברווחיותו של הארגון .
********************************************************************** עבודה זו כוללת סקירת ספרות בנושאים הבאים:
הצגת הארגון/
סקירה ספרותית/
הערכת אסטרטגיות