סקירת ספרות לעבודת סמינריון אקדמית הבוחנת את הקשר בין שביעות הרצון מאיכות השירות ותפיסת המחיר לבין נאמנות לקוחות.//נאמנות לקוחות/
איכות השירות /
שביעות רצון לקוח מאיכות השירות/
תפיסת מחיר/
הקשר בין שביעות רצון מאיכות שירות לנאמנות הלקוח/
הקשר בין תפיסת המחיר לבין נאמנות הלקוח/
הקשר בין שביעות רצון מאיכות שירות לבין תפיסת מחיר//
בעולם התחרותי כיום, גוברת ההנחה כי סיפוק של איכות שירות ומוצר גבוהים ללקוח הנו בעל חשיבות עליונה להצלחתו של כל ארגון וארגון. אספקה של מוצר ושירות באיכות גבוהה מגבירה את המוניטין, מעלה את שביעות רצון הלקוחות, משפרת שימור לקוחות ומעודדת לקוחות חדשים להצטרף לפירמה, דבר הגורם בסופו של דבר לעליה ברווחיותו של הארגון ( Yonggui et al 2003).
מחקרים רבים אשר נערכו בקרב בתעשיות שונות הוכיחו כי איכות שרות היא אחת הגורמים המהותיים המובילים לנאמנות לקוח. על פי מחקרם של קיימים 4 תכונות שירות מרכזיות המובילות לנאמנות: אנשי צוות, אלמנטים פיסיים אופרטיביים וסחורה
********************************************************************** עבודה זו כוללת סקירת ספרות בנושאים הבאים:
נאמנות לקוחות/
איכות השירות /
שביעות רצון לקוח מאיכות השירות/
תפיסת מחיר/
הקשר בין שביעות רצון מאיכות שירות לנאמנות הלקוח/
הקשר בין תפיסת המחיר לבין נאמנות הלקוח/
הקשר בין שביעות רצון מאיכות שירות לבין תפיסת מחיר