סקירת ספרות לעבודת סמינריון אקדמית הבוחנת את הקשר בין טרנד הבריאות, נכסיות מותג וכוונות רכישה למותגי ממתקים.//מודעות לבריאות/
טרנד הבריאות ושיווק/
התנהגות צרכנים/
מזון אורגני ועמדות צרכנים/
כוונות רכישה/
נכסיות המותג/
נכסיות המותג וכוונות הרכישה/
מזון בריא וכוונות רכישה//
כוונות רכישה נובעות באופן מובהק מהעמדות הכלליות של צרכנים למוצרים מסוימים (Bredahl, 1998). כוונות התנהגות מייצגים את הסבירות לרכישה, ומשמשות כמכשיר ניבוי לרכישה עצמה (Armstrong et al. 2000; Lee, 2006; McQuarrie, 1998).
בחינת עמדות הצרכנים לגבי מזון בריאותי מעלה כי לאנשים יש מושגים ברורים לגבי רמת הבריאות של מזונות שונים, בהתאם למסרים הברורים המופיעים לעתים קרובות בחינוך הבריאותי הפופולארי כגון עמדה חיובית כלפי מזון טהור ולא מעובד, ובהתאם עמדה ההולכת ונהיית שלילית ככל שרמת העיבוד של המזון עולה כי מזון עתיר קלוריות איננו בריא ללא התחשבות בערכיו התזונתיים (Saher, 2006); או התפיסה כי מזון טבעי הינו בריא למרות קיום מזון טבעי המכיל מרכיבים לא בריאים, וכדומה.
********************************************************************** עבודה זו כוללת סקירת ספרות בנושאים הבאים:
מודעות לבריאות/
טרנד הבריאות ושיווק/
התנהגות צרכנים/
מזון אורגני ועמדות צרכנים/
כוונות רכישה/
נכסיות המותג/
נכסיות המותג וכוונות הרכישה/
מזון בריא וכוונות רכישה