סקירת ספרות לעבודת סמינריון אקדמית הבוחנת את הקשר בין נכסיות המותג "מו" של חברת טרה לבין כוונות רכישה וזאת לאור התחרות הגדולה בענף החלב./כוונות רכישה
/נכסיות מותג
/נכסיות המותג וכוונות הרכישה
/הקשר בין איכות המוצר לבין כוונות רכישה
/הקשר בין תדמית לבין כוונות רכישה//
Chang (2004) מצא כי השפעת תדמית המוצר על החלטות הקנייה משמעותית יותר מהשפעת ניסיון אישי עם המוצר, כאשר, תוצאות האינטראקציה האישית עם המוצר מושפעות על ידי תדמית המותג והציפיות ממנו (Harrison & Shaw, 2004).
כמו כן על פי מודל של Hellier, Geursen, Carr, Rickar (2003) ומחקרם של McAlexander, Kim , Roberts (2003) לערך המותג מקום חשוב במסגרת החלטת הקנייה, נמצא גם במחקרם של Taylor , Bearden (2002) אשר ציינו כי החלטות הקנייה של הלקוח מושפעות באופן חיובי על ידי הערך הנתפס של המותג, ומושפעות שלילית על ידי מחיר המוצר.
********************************************************************** עבודה זו כוללת סקירת ספרות בנושאים הבאים:
כוונות רכישה
/נכסיות מותג
/נכסיות המותג וכוונות הרכישה
/הקשר בין איכות המוצר לבין כוונות רכישה
/הקשר בין תדמית לבין כוונות רכישה