סקירת ספרות לעבודת סמינריון אקדמית הבוחנת האם קיים קשר בין עיצוב אתר אינטרנט (מידע, חזות) לבין אמון הצרכן בו?///עיצוב אתר אינטרנט
/אמון
/הקשר בין עיצוב אתר אינטרנט (מידע, חזות וכו) לבין אמון הצרכן//
חוסר אמון בעסקאות מקוונות מהווה סיבה עיקרית המונעת קניות מקוונות. Ganguly, Bhusan, Cyr, Head (2010), בדקו במחקרם כיצד המשתנה אמון מתווך בין עיצוב אתר אינטרנט לבין רכישות מקוונות (ראה מודל להלן). ממצאי המחקר סיפקו הוכחות אמפיריות כי אמון כלפי החנות המקוונת מייצג את מנגנון גנרי שדרכו המשתנים הבלתי תלויים הכוללים את עיצוב האתר משפיעים באופן חיובי על כוונת רכישה וירידה בסיכון הנתפס.
********************************************************************** עבודה זו כוללת סקירת ספרות בנושאים הבאים:
/עיצוב אתר אינטרנט
/אמון
/הקשר בין עיצוב אתר אינטרנט (מידע, חזות וכו) לבין אמון הצרכן