סקירת ספרות לעבודה קצרה אודות רפורמה בחינוך טכנולוגי באונטריו(קנדה).//האבחנה בין חינוך מדעי תיאורטי לחינוך מדעי (טכנולוגי) מעשי / התפתחות החינוך הטכנולוגי בקנדה (טרום רפורמה) / הצורך ברפורמה / המלצות – ביקורת מצב ישן / מטרות החינוך הטכנולוגי / הרפורמה – מצב חדש//
במהלך העשור האחרון החינוך הטכנולוגי זוהה כתחום בסיסי וחשוב אשר יש ללמדו את כל התלמידים עד שנה תשיעית. בשאיפה שיותר תלמידים מכל הרמות ייקחו קורסים בטכנולוגיה בשנה ה-10 עד ה-12. בשביל שזה יתממש על המורים ובתי הספר להשתנות, כמו כן על פקולטות החינוך לשקול יתר פיתוח של הוראה בתחום זה בבתי הספר היסודיים והתיכוניים.
מאמצים לביסוס תואר ראשון בחינוך טכנולוגי, אף כי טרם הצליחו, לא נכשלו כליל. המשרד לחינוך ואימון (Ministry of Education and Training) מכיר בחשיבותו של פיתוח זה וב-1996 הוסיף אותו לתוכניותיו לטווח הזמן הבינוני. התומכים בביסוס תואר זה מתארים תוכנית גמישה שתמשוך מעוניינים, תספק תוכנית מאתגרת להכנה של מורים לטכנולוגיה וע"י כך תרים את הסטאטוס.
********************************************************************** עבודה זו כוללת סקירת ספרות בנושאים הבאים:
האבחנה בין חינוך מדעי תיאורטי לחינוך מדעי (טכנולוגי) מעשי / התפתחות החינוך הטכנולוגי בקנדה (טרום רפורמה) / הצורך ברפורמה / המלצות – ביקורת מצב ישן / מטרות החינוך הטכנולוגי / הרפורמה – מצב חדש