סקירת ספרות לעבודת סמינריון הבוחנת את הקשר בין שביעות רצון ותפוקה לכוונות עזיבה.//כוונות עזיבה / תפוקת העובד / הקשר בין תפוקה לבין כוונות עזיבה / שביעות רצון / הקשר בין אי שביעות רצון לכוונות עזיבה//
הספרות העוסקת בהערכת תפקידם של ארגונים ובמדידת תוצאות פעילותם משתמשת בד"כ במושג "אפקטיביות". האפקטיביות הינה משתנה רב מימדי המוגדר ונמדד בכמה היבטים: רווחיות, צמיחה, ניצול משאבים, התאמה חדשנות, שביעות רצון לקוחות וכו. לבדיקת תפקידיהן וביצועיהן של תתי יחידות בארגונים כקבוצה עובדת הוצע המושג "יעילות הביצוע" או "יעילות תפעולית".
נחמיאס ונורי , מגדירים תפוקה כמידה קבועה (כמותית) של שירותים ומוצרים שונים המופקים ישירות מפעולות הארגון, כלומר הביצועים וההישגים של העובד כפי שתורמים לקידום מטרות הארגון ולתועלתו.
********************************************************************** עבודה זו כוללת סקירת ספרות בנושאים הבאים:
כוונות עזיבה / תפוקת העובד / הקשר בין תפוקה לבין כוונות עזיבה / שביעות רצון / הקשר בין אי שביעות רצון לכוונות עזיבה