עובדים בארגון מקוון הם לרוב עובדים בעלי מומחיות בתחום, כלומר הקריטריון להעסקתם הוא הבנת סוגיית הסחר האלקטרוני והשירות המקוון על היבטיו השונים. ארגונים מעין אלו מסמיכים אנשים מומחים בתחומים הללו. בנוסף מערכת היחסים בין מנהלים ועובדים בארגון מקוון קרובים יותר מאחר ומדובר על יחסי עבודה מבוססי ידע ופחות על יחסים היררכיים.
סקירת ספרות לעבודת סמינריון הבוחנת האם קיים קשר בין שביעות רצון לקוח, רמת ידע ומקצועיות לבין כוונות רכישה.
המעבר למסחר אלקטרוני משפיע על מהות הקשר עם הלקוח כאשר השינוי מתמקד בשני היבטים מרכזיים: שמירה על פרטיות הלקוח והתקשורת עם הלקוח. אחת ההחלטות האסטרטגיות של חברות בעידן המסחר האלקטרוני מתייחסת לשיטות של שמירה על פרטיות הלקוחות. הזכות לפרטיות וענייני פרטיות מתעוררת משימוש ברשת אינטרנט.
שביעות רצונו של הקונה, לאחר ביצוע הרכישה, תלויה בביצועי ההצעה יחסית לציפיות שהקונה פיתח בטרם ביצע את הרכישה, כלומר, שביעות רצון היא פונקציה של הביצועים, כפי שנתפסים בעיני הלקוח, ביחס לציפיות.
עובדים בארגון מקוון הם לרוב עובדים בעלי מומחיות בתחום, כלומר הקריטריון להעסקתם הוא הבנת סוגיית הסחר האלקטרוני והשירות המקוון על היבטיו השונים. ארגונים מעין אלו מסמיכים אנשים מומחים בתחומים הללו. בנוסף מערכת היחסים בין מנהלים ועובדים בארגון מקוון קרובים יותר מאחר ומדובר על יחסי עבודה מבוססי ידע ופחות על יחסים היררכיים.
מטרת השיווק היא לענות על צרכים ורצונות של לקוחות במטרה לספקם. התחום, התנהגות צרכנים חוקר כיצד יחידים, קבוצות וארגונים בוחרים, קונים משתמשים ונפטרים מסחורות, משירותים, מרעיונות או חוויות כדי לספק את צורכיהם ותשוקותיהם של צרכנים.
הספרות המחקרית גורסת כי לכוונות רכישה בקרב צרכנים סיבות שונות ובהקשר לדיונינו קיים קשר בין רמת המקצועיות שמפגין העובד לבין רכישת מוצרים בקרב צרכנים . כלומר, עובדים הנתפסים כאמינים בעיני הלקוח, מובילים את הלקוח לקניות עתידיות באותה חנות ,שכן דעתו של הלקוח אודות סוכן המכירות הנה גורם המשפיע על האופן בו הוא מתייחס לחנות.
• מעבר לשרות מקוון – מאפיינים והשלכות
• שביעות רצון לקוח
• רמת ידע ומקצועיות
• כוונות רכישה
• הקשר בין המשתנים
• ביבליוגרפיה