כוונות נטישה של לקוח מוגדרות כתפיסת הפרט את הסבירות שימשיך לקבל שירות בארגון עמו הוא מקושר כיום והיא משקפת את המוטיבציה שלו לנטוש את הארגון
סקירת ספרות לעבודת סמינריון הבוחנת את הקשר בין איכות המוצר, איכות השירות והאחריות התאגידית בבנק כדרך ליצור יתרון תחרותי ולמנוע נטישת לקוחות
מחקרים ראשונים ראו קשר ברור בין נאמנות לקוחות לבין שביעות רצון וטענו כי לקוח החווה רמת שביעות רצון גבוהה, סביר שיישאר עם הספק שלו יותר מלקוח שאינו שבע רצון ולכן חיזוק שביעות הרצון של הלקוחות יביאו לצמצום התנהגות הנטישה. גורם נוסף המונע נטישה הוא חסמי היציאה.
היום, יותר ויותר חברות מוכנות להשקיע כספים במוצרים. מנקודת מבט של חברות איכות מוצר הנה פונקציה יקרת ערך המושכת את הלקוח , מובילה לכוונות רכישה, הופכת את המצור למותג, ומשפיעה באופן חיובי על התנהגות הצרכן כלפי החנות.
החשיבות הטמונה באיכות המוצר היא בעובדה כי שיפור איכות מוצר בעלת השלכות חיוביות כגון שיפור יעילות המוצר, בטיחות המוצר ונאמנות למוצר
חווית שירות מוגדרת כתחושה או ידע הנובע מפעולת גומלין עם הממדים השונים של הקשר שנוצר על ידי ספק השרות. לקוחות מוכנים לשלם יותר כאשר עברו חוויה חיובית במסגרת השירות שקיבלו.
אחריות תאגידית כוללת את כל הסוגיות האתיות, מתרומה לקהילה, דרך שמירה על סביבה ועד סחר והעסקה הוגנים
ואכן, לאחרונה נחשפות החלטות של ארגונים המתייחסים במידה גוברת לסטנדרטים אתיים מחמירים. ציפיות החברה (society) מהאחריות שיש לעסק השתנו; מצופה כי עסקים ייקחו נקודת-השקפה רחבה יותר מזאת של ספר החשבונות הראשי.
• נטישת לקוחות
• איכות המוצר
• איכות השירות
• אחריות תאגידית
• הקשר בין המשתנים
• הקשר בין איכות השירות לנטישת לקוחות
• הקשר בין איכות המוצר לנטישת לקוחות
• הקשר בין אחריות תאגידית לנטישת לקוחות
• ביבליוגרפיה