הדמות המרכזית או במילים אחרות מין הדובר בפרסומת אודיו משפיעה על קניית המוצר המפורסם הווה אומר משפיע על מידת האהדה כלפי המוצר.
סקירת ספרות הבוחנת את הדרך שבה מוצגים גברים ונשים בפרסומות אודיו קרי: מין הדובר בהקשר למידת האהדה שהוא יוצר
התרומות האפשריות של התקשורת {מדיה} על הנצחת הסטריאוטיפים בחברה נחקרה בעשורים חדשים במיוחד בטלוויזיה, ונמצא כי הטלוויזיה המערבית מדגישה את הסטריאוטיפים ואת תפקדי המין המסורתיים.
ההבדל בין המינים ממשיך לשלוט בפרסומות כאשר דמויות נשיות צפויות להיות מוצגות כפסיביות לעומת גברים המוצגים לרוב כאקטיביים. הפרסומות באופן עקבי מגבילות את הנשים לאימא מסורתית, לבית או ליופי \ מין דמויות של נשים בפרסומות בדרך כלל ילדותיות תלותיות וחלשות
הפרסומות המוצגות מניעות את הצרכן/ נבדק במעלה סולם השפעות , כאשר הוא עובר מספר שלבים עד אשר הוא מגיע לשלב בו הוא אוהד את המוצר ולבסוף קונה את המוצר. תחילה הוא נחשף למוצר באמצעות הפרסומת , הוא מגיע לשלב הידיעה בו הצרכן יודע את המוצר .
ההשפעה תלויה גם בקהלים השונים : צעירים, מבוגרים, גברים ונשים .מפרסמים בהיותם מודעים לקהל היעד שלהם עושים שימוש בתפקידי המין באופן המותאם לקהל היעד .
פרסומות בהן מופיעות נשים אפקטיביות לקידום מכירות מוצריה של חברה הווה אומר שנשים מובילות למידת אהדה רבה כלפי המוצר המפורסם.
• תפקידי הפרסומת
• הצגת ההבדלים בין המינים בפרסומות
• מידת האהדה למוצר על פי מדרג ההשפעות של מאסלו
• הקשר מין הדובר לבין האהדה למוצר המפורסם
• ביבליוגרפיה