קיים מספר רב של פעמים בהם הצרכנים עומדים מול החלטות רכישה עם חוסר מידע או מידע מועט : היכן לאכול, מתי לטייל, איזה סרטים לשכור, או איזה מתנות לקנות לקרובים, אלו דוגמאות מעטות לרכישות ללא מידע מוקדם.
סקירה זו עוסקת במשתנים ובקשר שבין כוונות רכישה, תפיסת מחיר וחשיפה לפרסום בקרב פלח שוק התרמילאים.
גישות צרכנים כלפי מוצרים, שירותים, עובדים, סביבות קמעוניות ופעולות עסקיות, משחקות תפקיד דומיננטי במחקר למעלה מ-25 שנים בתחום השיווק. גישה צרכנית טומנת בחובה את הערכת הלקוח כלפי המוצר, החנות, המוכר או החברה וכי להערכה זו השפעה ניכרת על תדמית החברה וכן על קידום המכירות .
התנהגות צרכנים בודקת את התנהגות הצרכנים בזמן חיפוש, קניה, שימוש והערכת המוצר/שרות, אותם הם רוכשים כדי לספק את צורכיהם ותשוקותיהם.
התנהגות צרכנית מושפעת מארבעה גורמים: גורמים תרבותיים, גורמים חברתיים, גורמים אישיים וגורמים פסיכולוגיים. הגורמים הפסיכולוגיים הם אלה אשר קובעים את התפיסה, אמונות ועמדות של הצרכנים בהקשר למוצרים שונים.
תפיסת מחיר
חשיפה לפרסום
כוונות רכישה
הקשר בין כוונות רכישה לחשיפה לפרסום ותפיסת מחיר
ביבליוגרפיה