יש המשווים את סדר יומו של האוהד המושבע לסדר יומו של אדם דתי כאשר סדר היום אינו מוכתב על ידי האדם עצמו אלא הוא מעין טקס מתמשך בו האדם "עובד את קבוצתו".
הספרות עוסקת בהשפעת התקשורת על אהבת הקבוצה בקרב ילדים ובני נוער.
המחקר בוחן את הקשר בין התקשורת לבין אהדת ושייכות לקבוצה.
אהדתו של אוהד קבוצה מסוימת היא תופעה חברתית בעלת היקף גדול, כאשר לאוהדים יש מספר פעילויות אותם הם מבצעים באופן שוטף במהלך היום, למשל: קריאת עיתון, חיפוש כתבות, האוהד מלווה את הקבוצה במשחקים, בקניית מינוי על שידורי הספורט בכבלים, צופה במשחקי הליגה הלאומית המשודרים בטלוויזיה ומאזין לשידורי רדיו המשודרים ישירות מן המגרשים.
שאלת המחקר תבחן באיזו מידה התקשורת משפיעה על אהדת הקבוצה בקרב ילדים ובני נוער?
מטרת המחקר הייתה לבחון את הקשר בין מידת אהדת ספורט באופן כללי וקבוצת כדורגל ובין תפיסת השייכות לקבוצת האוהדים של הקבוצה.
בבדיקה השתתפו נערים בנים ובנות. המחקר היה כמותי באמצעות שאלוני מחקר שהותאמו לבחינת משתני המחקר
ממצאי הבדיקה העלו בין היתר כי הילדים בעלי אהדת לספורט בינונית עד גבוהה. בבחינת מידת אהדת הקבוצה נתקבל ציון בינוני המלמד על מידה בינונית של אהדה לקבוצה. ולבסוף תחושת השייכות הכללית נמצאה בינונית עד גבוהה. על פי הספרות תחושת השייכות היא חוויה ומעורבות במערכת או בסביבה, מה שהופך אנשים להרגיש שהם מהווים חלק בלתי נפרד של מערכת זו או סביבה זו .
לבחינת השערות המחקר חושבו מתאמי קורלציה בין משתני המחקר, כאשר נמצא כי קיים קשר חיובי מובהק בין רמת האהדה של הנערים לספורט לבין תחושת השייכות לקהילת הקבוצה האהודה.
מבוא
סקירת ספרות
1. תקשורת כתרבות
2. אהדה לקבוצה
2.1 תרבות מעריצים
3. שייכות קבוצתית – הגדרה ומאפיינים
שיטת המחקר
1. אוכלוסייה
2. כלי המחקר
3. הליך המחקר
4. שיטת הניתוח
ממצאים
דיון וסיכום
ביבליוגרפיה
נספחים