המטרה היא לבחון ולסקור את הגורמים התורמים לרמת חדשנות גבוהה, הבנת התהליכים מחוללי החדשנות וכן לבחון ולהעריך כיצד תחנת מידע ממתגת את שירותיה לשם יתרון תחרותי ומניעת נטישת לקוחות?
חדשנות מוגדרת כפיתוח והתקנה של מוצרים חדשים, טכנולוגיות, שירותים, תוצרי עבודה, שווקים חדשים או ארגונים חדשים. ההגדרה הקלאסית הנה "הרס יצירתי" של המצב הקיים.
תהליך של חדשנות הנו מעמיק, דורש יישום של רעיונות ושל יעדי ההנהלה וכרוך במאמץ מתמיד לגשר על הפחד משינויים הטבוע בסביבת הארגון. התהליך עשוי לתת יתרון תחרותי גדול מאוד לארגון, אך גם כרוך בסיכונים רבים.
על פי מודלים מתחום השירות הדנים באופי השירות, על החברה לספק שירות "חוויתי" ללקוחותיה, כלומר בהתאם למודל התאטרון מדמה בצורה מטפורית את מתן השירות להצגה בתאטרון. כלומר הקהל הנו הלקוח מקבל השירות וההצגה היא תוצאה של האינטראקציה בין השחקנים (עובדי החברה) ובין הקהל=לקוחות. הצגה חווייתית הנה שירות חווייתי.
המטרה היא לבחון ולסקור את הגורמים התורמים לרמת חדשנות גבוהה, הבנת התהליכים מחוללי החדשנות וכן לבחון ולהעריך כיצד תחנת מידע בצומת גולני ממתגת את שירותיה לשם יתרון תחרותי ומניעת נטישת לקוחות?
לצורך בחינת הנושא הנדון אציג תחילה את הארגון. בהמשך תוצג סקירת ספרות אשר תדון בפעילות החברה לשם מיתוג שירותיה: חדשנות ושמירה על איכות השירות.
בפרק הערכת אסטרטגיות, אנסה להעריך את איכות השירות וכן את הפעילות החדשנית הנוהגת בחברה.
אסכם בפרק סיכום והמלצות.
1. מבוא
2. הצגת הארגון
3. סקירת ספרות
4. הערכת אסטרטגיות
5. סיכום והמלצות
6. ביבליוגרפיה