עבודת סמינריון אקדמית הבוחנת את החדרת מוצר חדש–יוגורט מולר לשוק הישראלי.
מטרתה של העבודה הנוכחית הייתה לבחון החדרת מוצר חדש–יוגורט מולר לשוק הישראלי.
בסוף שנת 2007 החלה חברת טרה החברה יוגורטים ומעדנים תחת המותג מולר, בישראל ובמקביל לנגוס בדנונה ויופלה. בפברואר 2008 הושק המותג מולר בישראל
מולר היא חברה פרטית המייצרת מגוון רחב של מוצרי חלב, גבינות וקינוחים. בתחום היוגורט מובילה כיום מולר את השוק הבריטי ונחשבת למותג מספר שתיים בגרמניה ובאיטליה. גם בכלל אירופה, מולר נחשבת לחברת היוגורט מספר שתיים בגודלה אחרי דנונה. כמו כן, מולר נחשב למותג היוגורט מספר 1 בבריטניה.
בצעד חסר תקדים מולר רכש שטחי מקררים בנקודות המכירה וערך כמיליון הטעמות בכל רחבי הארץ. היה ברור שמולר המותג החדש בישראל יעשה הכול כדי לקחת נתחי שוק
עד כה הייתה טרה שחקן חלש בקטגוריית היוגורטים, החדרת מולר לשוק הישראלי באמצעות חברת טרה הופכת אותה למתחרה ראויה לשטראוס ולתנובה, המשווקות את המותגים הבינלאומיים דנונה ויופלה. שטראוס מובילה במשך שנים את קטגוריית היוגורטים עם המותג החזק דנונה.
במסגרת המחקר השיווקי שנערך נמצא כי הצרכן תופס את המותג "מולר", תפיסה חיובית בינונית. תפיסת מחיר המותג גם נתפסה כבינונית וכי תפיסת איכות המותג נמצאה כנמוכה. כמו כן, נמצאו קשרים חיובים בין תפיסת מותג ומודעות מותג לבין כוונות רכישת המותג "מולר".
לאור ממצאי המחקר הוצג תמהיל שיווק מתאים להחדרת המותג.
1. מבוא
2. גודל השוק ושיעורי הגידול
3. מתחרים ונתחי שוק
4. ניתוח SWOT
5. תכנון שיווקי
6. ביבליוגרפיה
נספח 1: SPSS
נספח 2 - שאלון המחקר
לוחות